jeg har en datter på imorgen 5 uger.. 
amningen fik ikke på sygehuset da hun ikke kan få fat i mine brystvorder, så jeg fik ammebrik og det fungerer super godt..
stadig idag bruger jeg ammebrik hver gang og hun tager fint på og virker mæt..
(hun har taget 1 kg på på 4 uger
)
men vi står og skal ud den 15 december (der er hun omrking 2 måneder) og hun skal passes i en 6 timers tid tror jeg..
så derfor vil jeg malke ud den dag som hun kan få med i flaske til barnepigen..
men så til spørgsmålene..:
1. hvor meget skal man malke ud ? hvordan ved jeg jeg har malket nok ud ? (har jo ingen ide om hvor meget hun får fra mig når hun sutter)
2. hvordan opbevares mælken bedst og skal den på nogle måde varmes eller ligende når hun så skal have den ? 
jeg har os et andet spørgsmål jeg tumler lidt med, for igennem 2-3 ugers tid har mine bryster været voldsomt spændte når hun ikke har spist i en 2-4 timer, men nu spænder de ikke så meget mere og det ene bryst er meget længere om at føles stort og spændt end det andet og end det var før.. er det skidt ?
hun spiser stadig af brystet og virker stadig mæt og veltilfreds uanset hvilke af brysterne hun får mælk af.. 
men tænker om min mælke produktion er ved at gå ned ? (håber det ikke, vil jo gerne have hun spiser hos mig en del tid endnu)
håber i vil hjælpe mig 
Anmeld