???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Anonym trådstarter

Har test dag på onsdag men har lige testet svag positiv på 2 tester de kom på under et min . Kan man så stole på dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Har test dag på onsdag men har lige testet svag positiv på 2 tester de kom på under et min . Kan man så stole på dem?

Ja, hvis det er inden for aflæsningstiden (men det er 1 minut jo gerne).. Forsigtigt tillykke herfra! 

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ja, hvis det er inden for aflæsningstiden (men det er 1 minut jo gerne).. Forsigtigt tillykke herfra! 

Tak tænker bare om man kan stole på den når det er før testdagen

Anmeld

18. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

mange tester positiv før tid - det der er 'faren' ved dette er at man risikere at teste positiv på en biokemisk abort; men jeg krydser fingre for at spiren bliver derinde

Anmeld

18. november 2012

M (:

Tak tænker bare om man kan stole på den når det er før testdagen

Ja, du er gravid, men "risikoen" ved at teste før tid er, at mange graviditeter går til før ens menstruation burde være kommet (en såkaldt BIO), og man ville derfor normalt ikke opdage, at man var gravid, hvis man ventede med at teste til udebleven mens (som jo så ikke ville udeblive ved en BIO).

for, at spiren bliver derinde! 

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Tak . Kan man ikke overfører billede fra iphone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.