Så kan der komme styr på aftalerne i år 2013

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Nadia&Daniel

Så kom den op - vores første "familie"-kalender..

Nu må vi se om manden min ser det (har selv fundet ud af hvor den skulle være, og tror ikke helt manden mente der)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Ayasmor

Hvor er den fin.. Super godt billede Er det en i selv har lavet på nettet med forskellige billeder?

Anmeld

18. november 2012

Nadia&Daniel

Ayasmor skriver:

Hvor er den fin.. Super godt billede Er det en i selv har lavet på nettet med forskellige billeder?

Ja, det var en julegave fra Libero-kluppen (den koster normalt 139.- + 39.- i porto) men vi skulle kun betale 39.- alt i alt for den.

Så jeg valgte 13 billeder (incl. billede til forsiden) - bestilte den på nettet, og så kom den lige i postkassen igår

Anmeld

18. november 2012

Ayasmor

Nadia&Daniel skriver:

Ja, det var en julegave fra Libero-kluppen (den koster normalt 139.- + 39.- i porto) men vi skulle kun betale 39.- alt i alt for den.

Så jeg valgte 13 billeder (incl. billede til forsiden) - bestilte den på nettet, og så kom den lige i postkassen igår

Det var skisme billigt. Det er også bare lidt hyggeligere med en personlig kalender

Anmeld

18. november 2012

Nadia&Daniel

Ayasmor skriver:

Det var skisme billigt. Det er også bare lidt hyggeligere med en personlig kalender

Normalt plejer vi ikke at have det - men hey, 39.- kunne vi lige klare.. Så har jeg lidt fine billeder at kigge på mens jeg laver mad

Anmeld

18. november 2012

Ayasmor

Nadia&Daniel skriver:

Normalt plejer vi ikke at have det - men hey, 39.- kunne vi lige klare.. Så har jeg lidt fine billeder at kigge på mens jeg laver mad

Ja det er nok ikke de 39,- der vælter budgettet.. hehe Synes nu de er ret hyggelige de personlige familiekalendere.. har dog ikke selv en herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.