Smager Osso buco godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Troldemommi

Jeg sidder lige og laver kødindkøbssedel til en Bilka tur, jeg kan se i deres tilbudsavis at de har ossc buco på tilbud, men jeg har har vist aldrig smagt det, og derfor vil jeg meget gerne høre jeres mening om denne ret

Er det umagen værd, kan se det taget lang tid at lave?

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

bøllen

Jeg har ikke smagt det men vil har lige købt en kvart ko, og jeg spurgte ham vi købte den af om samme spørgsmål.

og at dømme udfra fra hans ansigts udtryk smager det GODT ....

Anmeld

18. november 2012

Muffin_girl

Monica P skriver:

Jeg sidder lige og laver kødindkøbssedel til en Bilka tur, jeg kan se i deres tilbudsavis at de har ossc buco på tilbud, men jeg har har vist aldrig smagt det, og derfor vil jeg meget gerne høre jeres mening om denne ret

Monica

Jeg har lavet det da jeg gik på kokkeskolen. Det smager meget godt !

Anmeld

18. november 2012

Lusi

Det smager SINDSYGT godt

Anmeld

18. november 2012

Lusi

Lusi skriver:

Det smager SINDSYGT godt

Spiser det med kartoffelmos til..

Nu er det godt nok mange år siden jeg har lavet det, men svitsede kødet, og smed løg, gulerødder, hvidløg og porre i og masser af vand og lod det koge i et par timer.. Og så laurbærblade i..
Egentlig ret simpelt..

Anmeld

18. november 2012

Satans

Monica P skriver:

Monica

Det er vist smag og behag

Her i huset er der ingen der kan fordrage det - og uanset hvordan folk end har prøvet at karmuflere det så smager kødet virkelig igennem .. Så det er et no-go fra mig

Anmeld

18. november 2012

Munder

Det er totalt umagen værd!!!! Rigtig weekendmad - min datter spiser vildt meget, når der er osso buco på menuen. Køb endelig og sæt det på menuen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.