Ønskebarnet12 skriver:
Jeg spiste lidt krydret mad igår og den var lidt stærk, tænkte ikke så meget over det, og min mor sagde at min søn nok ville tåle det, så jeg åd løs! Men da natten kom ved 4 tiden om morgen skreg han og græd han løs, han ville ikke andet end ammes of det gjorde jeg straks, han skriger hvis han bliver fjernet fra brystet og han kan slet ikke trøstes.. Føler mig som verdens dårligste mor nu og jeg er selv så knust over st jeg ikke kan trøste ham andet end at amme ham.. :-( jeg har siddet siden 4 om morgen pg prøvet på alt, og er selv helt færdig.. Hjælp piger hvad skal jeg gøre?
det er sandt at det man spiser præger mælken, derfor at nogle siger at man skal holde sig fra jordbær og for meget chokolade..
Men det er ikke for at bonge dig i hovedet og vil aldrig dømme dig og sige du er en god mor. Men husk på at når du er ked - bekymret mm., det kan han mærke og reagere på det også.
Da frederic var født og vi stadig var indlagt, drak jeg en del af deres appelsin juice og skal da love for at mindste manden fik dårlig og tynd mave.
Jeg vidste heller ikke at det ville påvirke så meget, før end en sygeplejeske spurgte om jeg drak meget juice.
Spiste en gang også spinat og det er stadig en gåde hvordan at der lå grønne tråde i hans ble...
Så ja, det du spiser går i mælken og gør at det smager anderledes - så alt med måde.
Her med nr 2. drak jeg en overgang for meget ribena saft og skal gerne have at det smager af noget. Men min sp mente at det nok var det der gav hende så meget uro.
Anmeld