Mormor overfaldet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

Anonym trådstarter

Min mormor blev forleden nat overfaldet og forsøgt voldtaget. Hun bor i en beskyttet bolig, hvor han brød ind midt om natten.

Jeg er desværre ano, da politiet ikke vil have vi siger noget til nogen, pga efterforskningen. Måske nogen har hørt det på tvFyn, eller radio fyn?

Men jeg er bare så fuldstændig uforstående overfor hvorfor en ung mand vil prøve på sådan noget? En ung lækker dame, kan man da forstå hvorfor de har et evt. motiv, men min gamle mormor, med iltapparat til næsen, og tykke mormor-ben??

Han gav hende rigtig mange tæsk for at få hende til at ligge stille. Ejjj jeg er så VRED!!!!! Min søde rare fredelige mormor, der nu er skræmt fra vid og sans!

HVAD ER DER I VEJEN MED VERDEN????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
det er fuldstændig vanvittig!!
håber hun er ok, trods alt! det er virkelig noget svineri!
knus

Anmeld

4. juni 2009

Pige2009

Min mormor blev forleden nat overfaldet og forsøgt voldtaget. Hun bor i en beskyttet bolig, hvor han brød ind midt om natten.

Jeg er desværre ano, da politiet ikke vil have vi siger noget til nogen, pga efterforskningen. Måske nogen har hørt det på tvFyn, eller radio fyn?

Men jeg er bare så fuldstændig uforstående overfor hvorfor en ung mand vil prøve på sådan noget? En ung lækker dame, kan man da forstå hvorfor de har et evt. motiv, men min gamle mormor, med iltapparat til næsen, og tykke mormor-ben??

Han gav hende rigtig mange tæsk for at få hende til at ligge stille. Ejjj jeg er så VRED!!!!! Min søde rare fredelige mormor, der nu er skræmt fra vid og sans!

HVAD ER DER I VEJEN MED VERDEN????

Så godt indslaget i TV2 Fyn. Det er rystende at sådan noget kan ske. Tænker på jer...

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Åhh nej, hvor frygteligt

Stakkels din mormor...

KRAM

Anmeld

4. juni 2009

Sweet1978

Ja man forstår ikke hvad der driver dem, men man hører det bare igen og igen. Kan huske der var en der gjorde det i Tirslund ved Holsted for nogen år tilbage. Og det lykkedes for ham mange gange inden han blev fanget og da man fandt ud af hvem det var stod folk bare uforstående overfor at han kunne have gjort det, for han var en helt alm. familiefar.

Anmeld

5. juni 2009

SaNiNa

Hvor er det godt bare frygtelige, jeg hørte det godt i nyhederne...

Sender de varmeste tanker til jer og håber din mormor klare den efter bedste vis

Anmeld

5. juni 2009

bette

ej fy føj da for et menneske.. forstår ikke de kan gøre det... stakkels ældre kvinde..

håber hun er okay trods omstændighederne..

sender jer ihvertfald min dybeste tanker

Anmeld

5. juni 2009

Cris

Gud, hvor frygteligt!!! Der er ingen som er i sikkerheden i vores verden!!!! Men hvordan kunne han komme ind? Er der ikke en reception eller nogle vagter? Eller måske var det gennem vindue? Stakkels mormor!

Anmeld

5. juni 2009

Bastian

Åh nej, stakkels din mormor. Det er bare så synd at hun skulle komme ud for sådan en oplevelse, det er bare skrækkeligt.

Man kan aldrig gardere sig mod syge mennesker. Da voldtægt som regel ikke handler så meget om sex som om magt, kommer det ikke bag på mig at nogle udser sig mennesker, som er svaglige. Men det er så forfærdeligt at din søde mormor skal gå og være bange i sit eget hjem, hvor hun burde føle sig tryg. Håber at hun får hjælp til at føle sig sikker igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.