Anonym skriver:
Goddag der ude.
Jeg har bare et behov for at komme Af med lidt tanker, uden nogle negative kommentar, det er nemlig bestemt ikke det jeg har behov for At få ned over hovedet.
Sagen er den at jeg har endo så det kan være svært for mig at blive gravid og smerterne er skide irreterende og min Kæreste har haft angst og dermed stadig tager noget medicin mod det. Medicinen gør at han ikke har lyst til sex, så det har vi stort set aldrig.
Det sidste er simpelthen så hårdt, må presse ham til sex, og når han så endelig giver efter så syntes han jo også det er dejligt.
det hele slider på mig og på vores forhold, jeg elsker ham virkelig og vil gøre alt for ham.
han har det godt og må snart trappe ud af sin medicin. Vi har forsøgt at få en baby, men det lykkes ikke nok på grund af den manglende sex men også min endo. Åhh det gør mig så ked af det, alt sammen.
nu vil jeg ud og gå en lang søndags tur og komme væk fra det virkelige liv.
håber ikke jeg har ødelagt jeres søndag.
kram
Øv hvor er det en træls situation l står i

Hvor længe har l prøvet? Jeg har også endo, så kender alt til smerterne, og de bliver jo ikke ligefrem mindre, når man så ikke kan tage P-piller!
Vi blev faktisk af blandt andet den årsag henvist direkte til fertilitetsbehandling! Jeg ved ikke, om det også har noget at gøre med, at vi er 32 år gamle, men de sagde til mig allerede da jeg var 26, at når jeg gerne ville have børn, så skulle jeg henvende mig til endoteamet på Skejby, for jeg ville skulle have hjælp, og de synes ikke jeg skulle gå rundt med så mange smerter og risikere at forværre endoen, fordi jeg ikke fik P-piller.
Så måske du skal overveje at tage fat i dit endoteam og snakke med dem om, om der er mulighed for, at l kan få hjælp?
Jeg var på P-piller mellem vores forsøg, så endoen blev holdt mest muligt i ro, og kom i kunstig overgangsalder inden vi gik i gang.
Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke, og jeg er 16+6 i dag, så et bevis på, at det kan lade sig gøre

Hvis du har brug for det er du velkommen til at skrive en pb til mig