Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. november 2012

littlekitty

Jegskal i følge planen tage den ægmodnende sprøjte kl 22.30 i aften, og have taget æg ud tirsdag. Men er pludselig blevet i tvivl om jeg stadig skal tage næsespray? Skulle tage den sidste dosis af Gonal-F igår aftes hvor jeg også tog næsesprayen. Men skal jeg fortsætte med næsesprayen indtil tirsdag eller stoppe samtidig med den og Gonal-F?
Hvis jeg skal fortsætte med næsesprayen er det så stadig 2 x dagligt? For har endnu ikke taget det idag, og plejer at tage den kl 6 og 18.

Så hjælp modtages gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

CHD

littlekitty skriver:

Jegskal i følge planen tage den ægmodnende sprøjte kl 22.30 i aften, og have taget æg ud tirsdag. Men er pludselig blevet i tvivl om jeg stadig skal tage næsespray? Skulle tage den sidste dosis af Gonal-F igår aftes hvor jeg også tog næsesprayen. Men skal jeg fortsætte med næsesprayen indtil tirsdag eller stoppe samtidig med den og Gonal-F?
Hvis jeg skal fortsætte med næsesprayen er det så stadig 2 x dagligt? For har endnu ikke taget det idag, og plejer at tage den kl 6 og 18.

Så hjælp modtages gerne

Jeg synes du skal ringe til klinikken for en sikkerheds skyld. De må have en form for akut tlf. i weekenderne.

Held og lykke med projektet

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Åhh for filan hvorfor kan jeg ikke huske det? Mener bestemt jeg skulle tage næsesprayen også, men jeg kan selvfølgelig ikke finde mit skema! Har lige ryddet op i kassen med medicin og hvad har vi, og jeg kan bare ikke huske, hvad jeg gjorde af skemaet har du ikke fået sådan en oversigt hvor det står på?

Jeg ville forsøge at få fat i akut nummeret på klinikken.

Anmeld

18. november 2012

littlekitty

tarkoflen skriver:

Åhh for filan hvorfor kan jeg ikke huske det? Mener bestemt jeg skulle tage næsesprayen også, men jeg kan selvfølgelig ikke finde mit skema! Har lige ryddet op i kassen med medicin og hvad har vi, og jeg kan bare ikke huske, hvad jeg gjorde af skemaet har du ikke fået sådan en oversigt hvor det står på?

Jeg ville forsøge at få fat i akut nummeret på klinikken.

Kan ikke komme i kontakt med klinikken - overhovedet.

I det skema jeg har med Gonal-f dosis har hun kun sat streger ud for næsesprayen til og med i går. Men skal hver gang huske dem derinde på at jeg ikke længere får Suprafract men i stedet får næsespray. Så om det gør en forskel ved jeg ikke. Det er nemlig suprafract de sætter streger ved i skemaet hver gang. Håber det giver mening

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

littlekitty skriver:

Kan ikke komme i kontakt med klinikken - overhovedet.

I det skema jeg har med Gonal-f dosis har hun kun sat streger ud for næsesprayen til og med i går. Men skal hver gang huske dem derinde på at jeg ikke længere får Suprafract men i stedet får næsespray. Så om det gør en forskel ved jeg ikke. Det er nemlig suprafract de sætter streger ved i skemaet hver gang. Håber det giver mening

Åhh hvor træls altså!

Nu fik jeg noget andet medicin end dig, men jeg mener at jeg skulle tage næsespray frem til at jeg tog ÆL sprøjten, fordi den jo netop forhindre at ÆL kommer før det er meningen!

Er du i IVF eller hvordan?

Anmeld

20. november 2012

littlekitty

littlekitty skriver:

Så hjælp modtages gerne

Jeg fik først fat i dem mandag formiddag. Men det var rigtig nok at jeg skulle stoppe med næsesprayen. Så har gjort det helt rigtigt. Og har idag været inde og få taget 14 æg ud, så helt galt kan det ikke være

men tak for råd og støtte

Anmeld

20. november 2012

Nessie

littlekitty skriver:

Jeg fik først fat i dem mandag formiddag. Men det var rigtig nok at jeg skulle stoppe med næsesprayen. Så har gjort det helt rigtigt. Og har idag været inde og få taget 14 æg ud, så helt galt kan det ikke være

men tak for råd og støtte

Så vil jeg ikke komme med nogle gode råd

Det var da et superflot antal æg, det bliver da rigtig spændende hvor mange der bliver befrugtede

Går ud fra du skal have lagt æg op i morgen, så jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.