Hjælp... andre med drenge børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. november 2012

MissZet

Ja som overskriften siger så har jeg et lille problem med min elskede dreng på 21 måneder... Han ændringer hvergang han vil tisse og er meget rød i tråden der går kunder "trolden" og ned til numsen... 

Er frustreret på hans vegne for han virkelig se det gør ondt på ham... han har ikke lidt af ble rødme siden jeg skiftede til libero og kan kun se den tråd som det eneste med rødme... 

hvad vil i mene det er.?

Og andre der har oplevet det samme.? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Sofia24

MissZet skriver:

Ja som overskriften siger så har jeg et lille problem med min elskede dreng på 21 måneder... Han ændringer hvergang han vil tisse og er meget rød i tråden der går kunder "trolden" og ned til numsen... 

Er frustreret på hans vegne for han virkelig se det gør ondt på ham... han har ikke lidt af ble rødme siden jeg skiftede til libero og kan kun se den tråd som det eneste med rødme... 

hvad vil i mene det er.?

Hej

Ved ikke om jeg har forstået det helt rigtigt? Men kan han ikke være lidt rød pga fugt mm.
Har du prøvet at smørre med zinksalve på området?

Det virker hver gang hos os

Anmeld

17. november 2012

K&S

MissZet skriver:

hvad vil i mene det er.?

Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe, men forstår ikke det første afsnit, du har skrevet? 

Anmeld

17. november 2012

MissZet

Sofia24 skriver:

Hej

Ved ikke om jeg har forstået det helt rigtigt? Men kan han ikke være lidt rød pga fugt mm.
Har du prøvet at smørre med zinksalve på området?

Det virker hver gang hos os

Nej ikke pga fugt skifter ham tit... har prøvet men hjælper kun ekstrem lidt

Anmeld

17. november 2012

MissZet

K&S skriver:

Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe, men forstår ikke det første afsnit, du har skrevet? 

Kan jeg godt forstå at du ikke kan for det ord havde min telefon så lavet om... 

Han pyldre og græder hver gang han skal tisse 

Anmeld

17. november 2012

kiwiol

Prøv at smøre ham med inotyol salve. Det er virkelig godt.

Anmeld

18. november 2012

Valle81

Hej, han kan have fået svamp, og det kan være frygtelig smertefyldt

Anmeld

18. november 2012

MissZet

Valle81 skriver:

Hej, han kan have fået svamp, og det kan være frygtelig smertefyldt

Tak for svar prøver lige at holde øje med det idag... 

Anmeld

18. november 2012

MissZet

kiwiol skriver:

Prøv at smøre ham med inotyol salve. Det er virkelig godt.

Ok tak for svar prøver lige at se det an idag om det er ligeså slemt på ham.

Anmeld

18. november 2012

morethanperfect

MissZet skriver:

hvad vil i mene det er.?

Min søn gør det Samme ! Tænker om det mon er blærebetændelse .. Han har bare lidt røde knopper på den :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.