Min kæreste lyver og har gjordt det lige siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ud af vagten med ham! Det der skal du ikke byde hverken dig selv eller dine børn!

Man har lov til at håbe, at han bliver klogere, når han opdager hvilke konsekvenser det har at være sådan et fjols, men jeg kan desværre godt have min tvivl

Held og lykke med at skabe din egen familie, forhåbentlig med en rigtig god mand der fortjener dig på et tidspunkt!

mange tak for din støtte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Anonym trådstarter

Hønsemor skriver:

Har ikke selv erfaring med forhold bag trammer, men jeg har erfaring med forhold til en løgner..

Min erfaring siger mig at når man først er begyndt at lyve om noget så simpelt som penge, ja så er løbet kørt! Hvorfor overhovedet lyve om prisen på en halskæde? Om den har kostet 300,- el. 3000,- er jo ikke det der skal afgøre om du bliver glad for den..

Jeg persontligt ville skynde mig ud af det forhold, også inden du for rodet dig for meget ind i det og evt. bliver en del af hans løgn

jeg ved heller ikke hvad jeg skal sige til hans fortællinger jeg har desværre været en lille del af det. med opkald fra sure mennesker der ville have deres tilbage

nu må tiden vise hvad det bliver.

Anmeld

17. november 2012

Leneur

Anonym skriver:

Ja.. siden første dag jeg lærte ham at kende..

han har sagt han hadet 2 udd. trods hans unge alder på 21 år.
sagt at, jeg hadet fået en halskæde til 3000,- selvom jeg lige har fundet ud af den selv samme kæde kan købes for 300,-

Og det slemmeste af alt- om penge, hele vejen igemmen vores korte forhold på bare 8 mdr. og en lille baby i maven godt halvvejs nu jeg har i forvejen et barn på 4 og vi har bodet sammen i godt 6 mdr. jeg har set/hørt at politiet er kommet og banket på døren op til flere gange, om en sag som også var en løgen, han fortalte mig hvorfor de kom så tit...- han fik hele tiden mange penge mellem sine hænder, og jeg syntes self. det var mærkeligt at der var så mange der skyldte ham penge, sagde han.
- nu er han 3 uger i politiet varetæk bag lukket døre, jeg har besøgt ham én gang med svigerforældrene. Han får sin dom d. 03. dec. og politiet nævnte han nok fik 6 mdr. for bedragerig

nu tænker jeg... kan jeg nogen siden stole på ham igen????
hvad hvis han gøre det samme igen???

jeg ville høre om der er andre der har haft forhold med en der har siddet inde. Hvordan gik det?
og hvis du gik fra ham, mens han sad inde, hvordan forløb det?

håber der er nogle der kan hjælpe mig med alle mine tanker

En mand der lyver og bedrager, stopper desværre ikke med at lyve, selvom han kommer i fængsel. Min x kunne altid skyde skylden på alle andre end ham selv, når jeg opdagede endnu en løgn. Jeg har også oplevet både politi og andre der kom og invaderede vores hjem. Jeg forlod ham da jeg var 6 mdr. henne. 2 dage før havde jeg opdaget endnu en løgn, hvor jeg sagde til ham at det var absolut sidste chance, så hvis der var mere var det nu han skulle sige det. Det var der ikke sagde han men får så at vide at han havde svindlet for over 14.000 kr. Jeg gik med det samme.
Bagefter er han endda så dum at bruge mit navn til mere bedrageri, så måtte melde ham og vidne mod ham og godt nok kom han ikke i fængsel men han blev dømt.
Selvom du måske elsker ham og tror du kan ændre ham, kan du IKKE, så mit råd til dig må være at du SKAL tænke på dig selv og dine snart 2 børn og komme ud af det forhold også selvom det bliver hårdt for dig.
Du må altid skrive til mig, hvis du har behov for det.
Knus til dig og dine.

Anmeld

18. november 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

tror du at det hjælper, jeg tænkte at han måske hadet lært af og være inde, hvis den bliver længere.
og nej du har da ret, det er ikke det værd. hvis man tænker på hvor maget jeg går i gemmen ude i verden, og må gå med af tanker pga. hvad han har gjordt. men det er jo nemmer sagt en gjordt at tage sådan en beslutning i denne tid.

Først et kæmpe knus !!

Men han lærer ikk at sidde inden . Det beklager jeg vil meget gerne dele en historie hvis man kan kalde det det. Om min eks , vores fælles bArn og jeg .. Men helst ikk her men du er meget velkommen til At sende en pb

Anmeld

18. november 2012

banana3

Anonym skriver:

sagt at, jeg hadet fået en halskæde til 3000,- selvom jeg lige har fundet ud af den selv samme kæde kan købes for 300,-

Og det slemmeste af alt- om penge, hele vejen igemmen vores korte forhold på bare 8 mdr. og en lille baby i maven godt halvvejs nu jeg har i forvejen et barn på 4 og vi har bodet sammen i godt 6 mdr. jeg har set/hørt at politiet er kommet og banket på døren op til flere gange, om en sag som også var en løgen, han fortalte mig hvorfor de kom så tit...- han fik hele tiden mange penge mellem sine hænder, og jeg syntes self. det var mærkeligt at der var så mange der skyldte ham penge, sagde han.
- nu er han 3 uger i politiet varetæk bag lukket døre, jeg har besøgt ham én gang med svigerforældrene. Han får sin dom d. 03. dec. og politiet nævnte han nok fik 6 mdr. for bedragerig

jeg ville høre om der er andre der har haft forhold med en der har siddet inde. Hvordan gik det?

Hmm, et eller andet sted tænker jeg stakkels mand. Jeg tænker ikke der er nogen der ønsker et sådan liv, der ligger nok nogle ting bag, som han helt sikkert skal have hjælp til, måske ved han selv hvad det er, ellers skal måske have hjælp til at finde problemet?. (måske en hård start på livet) Han såre mange mennesker, selvom han måske ikke ønsker det. tænker løgnen om en halskæde til 3000 er for at "købe" din kærlighed, fordi han ikke synes han fortjener den uden en dyr halskæde (selvom den kun har kostet 300).  Han skal helt sikkert have noget hjælp, men du skal passe på dig selv, og mest af alt dine børn...!  

Kram 

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

En mand der lyver og bedrager, stopper desværre ikke med at lyve, selvom han kommer i fængsel. Min x kunne altid skyde skylden på alle andre end ham selv, når jeg opdagede endnu en løgn. Jeg har også oplevet både politi og andre der kom og invaderede vores hjem. Jeg forlod ham da jeg var 6 mdr. henne. 2 dage før havde jeg opdaget endnu en løgn, hvor jeg sagde til ham at det var absolut sidste chance, så hvis der var mere var det nu han skulle sige det. Det var der ikke sagde han men får så at vide at han havde svindlet for over 14.000 kr. Jeg gik med det samme.
Bagefter er han endda så dum at bruge mit navn til mere bedrageri, så måtte melde ham og vidne mod ham og godt nok kom han ikke i fængsel men han blev dømt.
Selvom du måske elsker ham og tror du kan ændre ham, kan du IKKE, så mit råd til dig må være at du SKAL tænke på dig selv og dine snart 2 børn og komme ud af det forhold også selvom det bliver hårdt for dig.
Du må altid skrive til mig, hvis du har behov for det.
Knus til dig og dine.

jeg har også mine tanker til han aldrig vil stoppe med at lyve for mig, tæmker lidt godkender jeg den denne gang at det er ok at han adet gjordt det hele vores forhold. tænker han nok det er ok jeg forsætter så længe hun ikke lægger mærke til det. måske

det er ikke fedt at vide det er sådan det står til.

men hvordan kan jeg komme væk fra hans lejlighed uden at være et svin mod ham, ønsker ikke at gøre vores mor/far forhold dårligt. ønsker at gå uden dårlig mine.??

jeg tænker stadig meget over hvordan jeg skal forholde mig. skal jeg blive eller gå..

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

MarleneOlsen skriver:

Først et kæmpe knus !!

Men han lærer ikk at sidde inden . Det beklager jeg vil meget gerne dele en historie hvis man kan kalde det det. Om min eks , vores fælles bArn og jeg .. Men helst ikk her men du er meget velkommen til At sende en pb

mange tak

jeg vil garne forsætte med at være ano. lidt endnu, jeg vil meget gerne skive til dig når jeg har fundet ud af om hans dom er blevet længere.
ellers 1000 tak

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Hmm, et eller andet sted tænker jeg stakkels mand. Jeg tænker ikke der er nogen der ønsker et sådan liv, der ligger nok nogle ting bag, som han helt sikkert skal have hjælp til, måske ved han selv hvad det er, ellers skal måske have hjælp til at finde problemet?. (måske en hård start på livet) Han såre mange mennesker, selvom han måske ikke ønsker det. tænker løgnen om en halskæde til 3000 er for at "købe" din kærlighed, fordi han ikke synes han fortjener den uden en dyr halskæde (selvom den kun har kostet 300).  Han skal helt sikkert have noget hjælp, men du skal passe på dig selv, og mest af alt dine børn...!  

Kram 

det er da også rigtigt nok, men tænker lidt.. hvorfor fortæller han det så ikke efter noget tid, i stedet for at blive ved med at lyve om sandheden?
jeg ved ikke hvilken hjælp men kan give til sådan en mand.. jeg ved bare jeg ikke gider være forsøgskanin for det mere.

Anmeld

18. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Puuha..sikke da en situation du har fået rodet dig selv ind i.

Men...nu må du være den voksne og tage ansvar for det liv du har og ISÆR for dine børn.

Du bliver nødt til at stille dig selv det ene og enkle spørgsmål:
Er det den mand, jeg ønsker skal være rollemodel for mine børn?

Ville du bryde dig om at have sådan en far, der lyver, bedrager og kommer i fængsel?
Er det den person, der skal være rådgiver og omsorgsgiver for dine børn, hvis der sker dig noget??

Så enkelt er det.

Jeg sender dig et stort knus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Nu kender jeg selv folk der lyver og bedrager og altid lover guld og grønne skove - ja selv at de forbedre sig og godt kan se at de er fjolser.

Der går ikke længe så kan man se at de står og griner fordi de allerede har et nyt trick i ærmet og det er så sørgeligt.

De har mange penge imellem hænderne, det er altid de forkerte folk de mænger sig med og de snakker os andre efter munden. De syntes det er fedt at leve på den måde (er jeg ret sikker på), så nej jeg ville ikke stole på ham og jeg ville gå fra ham 

Min søster har været sammen med sådan en idiot, han nåede aldrig at sidde inde, men han blev taget mange gange. Og det er ikke fedt at se sin søster gå og være sur og altid forvente at når kæresten kommer hjem så bliver der ballade fordi han har lavet et eller andet 

Syntes også du skal tænke på dine børn - selvom det er svært når man holder af en. Han er virkelig ikke et særligt godt forbillede og jeg ville slet ikke kunne tolerere det herhjemme

Håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.