Kyssesyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

Min lillebror har fået konstateret kyssesyge, og vi skal til fødselsdag på tirsdag, hvordan forholder jeg mig med et barn på 2år?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Min lillebror har fået konstateret kyssesyge, og vi skal til fødselsdag på tirsdag, hvordan forholder jeg mig med et barn på 2år?...

mener altså det smitter rimelig hurtigt... og man kan få det rigtig dårligt... så jeg ville nok ikke deltage selvom det selvfølgelig er trist at må melde afbud...

Anmeld

17. november 2012

henh01

Jeg ville helt klart ringe til min læge på mandag (eller vagtlægen hvis det nu er mandag morgen i skal derhen)

Jeg er ret sikker på at have hørt at det smitter meget og hurtigt og i så fald ville jeg selvfølgelig holde mig langt væk - særligt mine børn! Men det kommer vidst an på hvor langt han er i sygdomsforløbet.

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg ville helt klart ringe til min læge på mandag (eller vagtlægen hvis det nu er mandag morgen i skal derhen)

Jeg er ret sikker på at have hørt at det smitter meget og hurtigt og i så fald ville jeg selvfølgelig holde mig langt væk - særligt mine børn! Men det kommer vidst an på hvor langt han er i sygdomsforløbet.

Han er indlagt pt på intensiv afdeling, fordi det er åbenbart meget slemt.. Han kan ikke trække vejret og har ikke spist en tre dages tid nu, heller ej drukket..

Han er ikke i hjemmet, men tænk om smitten er i luften..

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

mener altså det smitter rimelig hurtigt... og man kan få det rigtig dårligt... så jeg ville nok ikke deltage selvom det selvfølgelig er trist at må melde afbud...

Se svar

Anmeld

17. november 2012

henh01

Anonym skriver:

Han er indlagt pt på intensiv afdeling, fordi det er åbenbart meget slemt.. Han kan ikke trække vejret og har ikke spist en tre dages tid nu, heller ej drukket..

Han er ikke i hjemmet, men tænk om smitten er i luften..

Hmm... Det ved jeg ikke om den er.. Jeg ville stadig ringe og spørge. Men mon ikke den fødselsdag bliver aflyst nu din bror er indlagt?

Troede du ville besøge dem - mens din bror var hjemme - selvom det var slemt; sad her og rystede på mit hovedet over hvor uansvarligt det ville være, indtil det gik op for mig at han slet ikke var i hjemmet

Anmeld

17. november 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Se svar

åhh på den måde...

tror ikk det er i luften.... men kunne da være det ville hjælpe lidt på bekymringen at ringe til læge og forhøre sig...

men mon dog de stadig holder den fødselsdag når han er indlagt...

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hmm... Det ved jeg ikke om den er.. Jeg ville stadig ringe og spørge. Men mon ikke den fødselsdag bliver aflyst nu din bror er indlagt?

Troede du ville besøge dem - mens din bror var hjemme - selvom det var slemt; sad her og rystede på mit hovedet over hvor uansvarligt det ville være, indtil det gik op for mig at han slet ikke var i hjemmet

Det er vidst planen, fordi min bror ville lige meget hvad ikke være der (intro tur)..

Jeg må ringe til lægen Tak for Jeres hjælp - God Weekend

Anmeld

17. november 2012

henh01

Anonym skriver:

Det er vidst planen, fordi min bror ville lige meget hvad ikke være der (intro tur)..

Jeg må ringe til lægen Tak for Jeres hjælp - God Weekend

Jo men tror du dine forældre kan overskue at holde fødselsdag og have gæster når deres søn ligger på intensiv?

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jo men tror du dine forældre kan overskue at holde fødselsdag og have gæster når deres søn ligger på intensiv?

Jeg ved det ikke, men har snakket med dem til aften og det er stadigvæk planen hvis der er bedring..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.