udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste dage haft problemer med at mit udflåd har været utroligt mærkeligt, og der har været rigtig meget af det og med nogle ... sære, tykke, lidt hårde klumper i - i dag ligner det bare snot.. hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tro at det kom fra min næse ... 

Det er gul/grønt (snot farvet) og der er rigtig meget af det.. jeg har undersøgt om det kunne være svamp men det tror jeg bare ikke for jeg oplever ingen kløe/svie og det ser helt normalt ud dernede..

Det eneste jeg har kunne finde frem til er folk der har haft det under graviditet eller ægløsning, og jeg er (så vidt jeg ved) ikke gravid og har heller ikke ægløsning (havde jeg for ca. en uge siden)

Er der nogen der har oplevet lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har de sidste dage haft problemer med at mit udflåd har været utroligt mærkeligt, og der har været rigtig meget af det og med nogle ... sære, tykke, lidt hårde klumper i - i dag ligner det bare snot.. hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tro at det kom fra min næse ... 

Det er gul/grønt (snot farvet) og der er rigtig meget af det.. jeg har undersøgt om det kunne være svamp men det tror jeg bare ikke for jeg oplever ingen kløe/svie og det ser helt normalt ud dernede..

Det eneste jeg har kunne finde frem til er folk der har haft det under graviditet eller ægløsning, og jeg er (så vidt jeg ved) ikke gravid og har heller ikke ægløsning (havde jeg for ca. en uge siden)

ingen?

Anmeld

17. november 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Du skal søge læge når du beskriver udflåd der er gul/grønligt da det kan være en indikation på at der er en infektion i skeden eller livmoderen.

Jrg synes faktisk du skal kontakte en vagtlæge da det på ingen måde er sundt at gå med en underlivsinfektion...

Rigtig god bedring

Anmeld

18. november 2012

Papillon

Søg læge og få svar på det Jeg tør ikke komme med et gæt.

Vagtlægen har ingen gynækologisk afdeling, så ved mindre man ligger med kraftige underlivssmerter og høj feber, henviser de til egen læge. Har forsøgt 

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Kitkat92 skriver:

Søg læge og få svar på det Jeg tør ikke komme med et gæt.

Vagtlægen har ingen gynækologisk afdeling, så ved mindre man ligger med kraftige underlivssmerter og høj feber, henviser de til egen læge. Har forsøgt 

Det er heldigvis gået over i dag ... men hvis det er tilbage i morgen når jeg vågner så tager jeg til lægen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.