ÆL smerter men ingen positiv ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. november 2012

TB1985

Hej alle sammen!

Jeg smed p-pillerne for 3 mdr siden, og har med det samme haft regelmæssig mens. Jeg har kunne mærke ÆL uden problemer men har ikke kunne teste positivt for ÆL, hvilket er ret frustrerende.

Er der nogle af jer der er blevet gravid som har prøver at I kan mærke ÆL men ikke kan få pos ÆL-test??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Muffinmus

Der kan være flere grunde:-)

Når jeg havde æl smerter gik der mindst 2 dage før jeg havde æl, måske 3-4 dage. Så det der med at man kan mærke sin Æl er fint  nok, du kan bare ikke sige hvornår den så dukker op jo:-9

Og, tester du nok?? omkring ÆL skal man jo teste 2 gange dagligt for at få det bedste resultat.

F.ejs om formiddagen var min pænt negativ, kl 18 af aftenen, bragende positiv, næste morgen, bang, negativ igen...så der nåede jeg jo at fange ÆL. Havde jeg kun testet en gang dagligt havde jeg ikke fanget den måske.

Anmeld

17. november 2012

come2

TB1985 skriver:

Hej alle sammen!

Jeg smed p-pillerne for 3 mdr siden, og har med det samme haft regelmæssig mens. Jeg har kunne mærke ÆL uden problemer men har ikke kunne teste positivt for ÆL, hvilket er ret frustrerende.

Er der nogle af jer der er blevet gravid som har prøver at I kan mærke ÆL men ikke kan få pos ÆL-test??

Jeg synes først min Æl test bliver positiv et par dage efter Æl smerterne

Anmeld

18. november 2012

TB1985

jeg tester 2 gange om dagen fra ca dag 8 efter første mens dag.  og sidst testede jeg indtil tog dage før mens begyndte igen. 

denne gang overvejer jeg at stoppe nu med at teste for synes egentlig det gør mig for frustrerende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.