Sikke en smart julekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. november 2012

christinak

Ja er nød til at dele linket med jer fra en blog jeg lige læste, hold op den er sød og hermed købt til mindste manden

http://cirkelinestaendstiksaeske.blogspot.dk/2012/11/pixi-julekalender-til-de-sma.html?m=1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Mettefpigen

Kan ikk trykke på den......

Anmeld

17. november 2012

christinak

Pixi julekalender med 24 små bøger

Anmeld

17. november 2012

Nettemor

christinak skriver:

Ja er nød til at dele linket med jer fra en blog jeg lige læste, hold op den er sød og hermed købt til mindste manden

http://cirkelinestaendstiksaeske.blogspot.dk/2012/11/pixi-julekalender-til-de-sma.html?m=1 

Det er mega smart Jeg kunne desværre ikke få fat på den men til gengæld har jeg købt abc bøgerne

Anmeld

17. november 2012

christinak

Nettemor skriver:

Det er mega smart Jeg kunne desværre ikke få fat på den men til gengæld har jeg købt abc bøgerne

Dem må jeg lige kigge på, vi elsker at læse godnat historie herhjemme selvom vores dreng kun er 7 måneder

Anmeld

17. november 2012

Nettemor

christinak skriver:

Dem må jeg lige kigge på, vi elsker at læse godnat historie herhjemme selvom vores dreng kun er 7 måneder

Det er også rigtig hyggeligt.. Det er 28 små pixibøger og så er der en plastlomme men til at man kan hænge det op på væggen så den samtidig fungere som den der abc plakat

Anmeld

17. november 2012

M (:

Nettemor skriver:

De har dem i rema1000 - jeg så dem i hvert fald den anden dag.. (:

Anmeld

17. november 2012

Nettemor

M (: skriver:

De har dem i rema1000 - jeg så dem i hvert fald den anden dag.. (:

Kiggede i vores lokale rema1000 den mandag det var i avisen. Og der havde de ikke flere

Men det går nok. Han behøver heller ikke så ekstremt mange pakker hver dag

Anmeld

17. november 2012

M (:

Nettemor skriver:

Kiggede i vores lokale rema1000 den mandag det var i avisen. Og der havde de ikke flere

Men det går nok. Han behøver heller ikke så ekstremt mange pakker hver dag

Haha, nej, okay (:

Anmeld

17. november 2012

Nettemor

M (: skriver:

Haha, nej, okay (:

Men tak for tippet alligevel Dejligt at der altid er folk klar til at hjælpe herinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.