Noah spiser hønsefødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2012

kirsti

Sidste weekend var vi hos nogle venner og spisen. Konen er thai så den stod på super lækker thai mad, 7-8 forskelloge retter havde hun lavet.

For sjov havde hun lavet hønsefødder da det er en ret de spiser dernede. Jeg smagte, som i mikro makro bid der under normale omstændigheder ikke havde talt som at smage herhjemme. Noah derimod han gik til den. Alt imens vi andre så måbende til kørte han med velbehag 3-4 stykker ind.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

M (:

kirsti skriver:

Sidste weekend var vi hos nogle venner og spisen. Konen er thai så den stod på super lækker thai mad, 7-8 forskelloge retter havde hun lavet.

For sjov havde hun lavet hønsefødder da det er en ret de spiser dernede. Jeg smagte, som i mikro makro bid der under normale omstændigheder ikke havde talt som at smage herhjemme. Noah derimod han gik til den. Alt imens vi andre så måbende til kørte han med velbehag 3-4 stykker ind.

Wauw, en sej lille gut!

Jeg havde sikkert ikke turdet smage! 

Anmeld

17. november 2012

BellaCiinea

kirsti skriver:

Jeg sku dælme ikk ha fingerne i dem...! 

Anmeld

17. november 2012

LilleLene

kirsti skriver:

puuuuha (opkast smileyen)

tager hatten af for at han gør det, jeg fik det helt dårlig bare af billedet

Anmeld

17. november 2012

kirsti

M (: skriver:

Wauw, en sej lille gut!

Jeg havde sikkert ikke turdet smage! 

Jaa han er ik så sart LOL utroligt der kan være så meget ballade over at skulle smage nye grøntsager når han æder det der

Anmeld

17. november 2012

kirsti

IsabellaCiinea skriver:

Jeg sku dælme ikk ha fingerne i dem...! 

Nej jeg vaklede også lidt men smagte da

Anmeld

17. november 2012

kirsti

LilleLene skriver:

puuuuha (opkast smileyen)

tager hatten af for at han gør det, jeg fik det helt dårlig bare af billedet

Billedet er faktisk næsten værre end virkeligheden 

Anmeld

17. november 2012

Frk.S

Føj.... det kunne jeg nok heller ikke få mig selv til at spise. 

Men det smager sikkert godt, siden han åd op til flere styks.

Mmmm, ellers kan thaimad virkelig være LÆKKERT!! 

Anmeld

17. november 2012

M (:

kirsti skriver:

Jaa han er ik så sart LOL utroligt der kan være så meget ballade over at skulle smage nye grøntsager når han æder det der

Haha, hønsefødder er bare sejere end broccoli.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.