prøver at blive gravid, meen bliver jeg en god mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

Hej, jeg håber meget på nogen vil svare, eller har haft samme oplevelse.

Jeg har nu prøvet at blive gravid i 2 år, og er begyndt at få taget blodprøver osv. Jeg håber så meget at jeg snart bliver gravid. Men efter diverse besøg hos lægen, og det kommer tæt på, er jeg begyndt at tænke en del, bliver jeg en god mor, kan jeg finde ud af alt med hvornår babyen skal have mad, hvornår må man begynde med diverse ting. Jeg læser rigtig meget omkring dette, men som alle ved er det jo helt anderledes når babyen kommer. Jeg drømmer inderligt om at få et barn, og  har et godt job, en dejlig mand, så er det normalt at tvivle om man kan klare det? Jeg er 24 år og han er 28, skal vi vente alligevel, tænk hvis vi ventede og jeg ikke kunne blive gravid. er sådan lige pludselig kommet i tvivl... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

dukke

Anonym skriver:

Jeg har nu prøvet at blive gravid i 2 år, og er begyndt at få taget blodprøver osv. Jeg håber så meget at jeg snart bliver gravid. Men efter diverse besøg hos lægen, og det kommer tæt på, er jeg begyndt at tænke en del, bliver jeg en god mor, kan jeg finde ud af alt med hvornår babyen skal have mad, hvornår må man begynde med diverse ting. Jeg læser rigtig meget omkring dette, men som alle ved er det jo helt anderledes når babyen kommer. Jeg drømmer inderligt om at få et barn, og  har et godt job, en dejlig mand, så er det normalt at tvivle om man kan klare det? Jeg er 24 år og han er 28, skal vi vente alligevel, tænk hvis vi ventede og jeg ikke kunne blive gravid. er sådan lige pludselig kommet i tvivl... 

du bliver da en god mor

Anmeld

17. november 2012

Lunae

Anonym skriver:

Allerede via alle dine tanker, forestillinger og overvejelser, kommer det til udtryk at du selvfølgelig bliver en god mor! Du vil det bedste for dit barn og tro mig, det hele kommer naturligt når du står med bettefisen!

Jeg blev selv mor som 24 årig og er glad og taknemmelig! Det er en rigtig god alder!

Anmeld

17. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg skal være mor for første gang til Maj, og kan da også være i tvivl om jeg nu kan finde ud af det osv - men er sten sikker på det nok skal gå, også for dig!

Anmeld

17. november 2012

Mum33

Vi er alle nybegyndere når 1. barn kommer. De fleste klarer det jo fint, så hvorfor skulle du ikke? Man finder ud af tingene hen af vejen.

Anmeld

17. november 2012

Kay

lige de tanker havde jeg også... og de første uger er det rigtig svært at finde ud af hvad den lille vil hvornår... men man lære det og man lære stadig... hun er 3 måneder nu... og lige så meget som hun har udviklet sig har vi også som forældre... det er en stor opgave som man ikke kan forberede sig på 100% og alle laver fejl... ingen er perfekte og i skal nok klare det lige så godt som os andre

Anmeld

17. november 2012

Nessie

Selvfølgelig bliver I gode forældre

Du tænker jo allerede meget over tingene, og så er du godt på vej.

Ingen er perfekte, og i starten skal man jo lige lære den lille at kende, men så bliver det også nemmere.

Jeg læste ikke ret meget om, hvad de små måtte og ikke måtte, men brugte min sunde fornuft. Vi fik så åbenbart startet helt forkert op på skemad, både for tidligt, og med det forkerte, men tænk, drengen trivedes og var glad alligevel, og sådan er det heldigvis stadig

Anmeld

17. november 2012

Tulle28

Selvfølgelig bliver du en god mor, uanset hvem man er skal man jo lige finde ud af det i starten og lære sit barn at kende. Og så er der jo heldigvis forums som dette, hvor man kan stille alverdens spørgsmål

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Tusinde tak for jeres svar, det var rigtig dejligt, og befriende at det er naturligt at tænke sådan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.