Hej alle.
Det her er en længere historie, men min venindes venindes mor har alvorligt brug for psykiatrisk hjælp. Hun har røget ind og ud af psyk et stykke tid, det nyeste er at hun i torsdags blev indlagt på hospitalet, da hun havde antændt papirer + div i sit RÆKKEhus, og havde fået en mild røgforgiftning. Brandvæsen og politi har været inde over.
Nu er hun så rask nok til at blive udskrevet fra hospitalet, også skulle man jo tro hun skulle på psyk, men nej, hun bliver vurderet til at have det fint nok til at skulle hjem, den psykiatriske overlæge har lagt en besked på min venindes Tlfsvarer om at de skal komme og hente hende. Min veninde, med 3 børn, vil helst have så lidt med det her at gøre, hun har nok at se til selv, men hendes veninde bliver ved med at trække hende ind i det. Og, så er det ikke videre trygt at vide hun bliver udskrevet! Hendes hjem skal have en grundig rengøring, men så kan hun flytte ind igen. WTF, der bor familier op ad hende???!!!'
Hvad råder jeg min veninde til? Jeg har rådet hende til selvf at snakke med overlægen, men at hvis han holdet fast i at ville udskrive hende, så må min veninde politi anmelde moren for brandstiftelse.
Beder om råd fra alle!
Anmeld