What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste har siddet ved computeren siden vi stod op i morges, vi har en dreng på 1 år - når jeg spørg om han gider skifte ble eller lignende, blir han sur, for han holder weekend, og sidder lige og laver noget på computeren. 

Han forstår ikke når jeg prøver at tale med ham om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

tarkoflen

Så må du sige, at så går du ud fra, at det er din tur til at have en hel dag uden bleskift mm i morgen...

Anmeld

17. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville nok lidt demonstrativt sætte knægten på skødet af ham, og sige vi ses lige en et par timer, også smutte om til en veninde og drikke en kop kaffe. Hvis han så protestere, siger du jo bare at nu holder du også lige lidt weekend.

Især hvis det er sådan det er på den måde normalt! Hvis i ellers normalt er lige gode om at " passe" jeres barn. Ka det jo være kærsten bare lige ska ha lidt fred og ro i dag, så han er klar til i morgen. Vh stine

Anmeld

17. november 2012

LR85

Anonym skriver:

Min kæreste har siddet ved computeren siden vi stod op i morges, vi har en dreng på 1 år - når jeg spørg om han gider skifte ble eller lignende, blir han sur, for han holder weekend, og sidder lige og laver noget på computeren. 

Han forstår ikke når jeg prøver at tale med ham om det

Jeg synes du skal tage din jakke på, god musik i ørene og gå op til din kæreste og sige: jeg går lige en tur!! 

Og så går du. Din dreng er ikke afhænig a dig mere, så faren kan sagtens tage ham. 

Gå en tur på en god time, tag til din mor, veninde, gå ud og køb en varm kop kakao. 

og lad være med a spørge ham, bare gør det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.