Hvad skal i en and ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Schonert

Jeg ELSKER and <3 

idag er første gang jeg skal lave det til hele min familie ( SHIT første gang jeg skal lave mad til dem ) 

så jeg ved ikke hvordan man laver and, så er der nogen der lige hurtig kan forklar hvad der i den og hvor lang tid den skal have sådan ca. Og hvis du har andre små tips så del dem grene  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

tarkoflen

Vi plejer at salte den godt indvendigt, skære æbler i halvstore stykker og så bland dem med svesker

Stegetiden kommer an på størrelsen af anden og om den skal langtidssteges ved lav varme eller den ikke skal langtidssteges.

Man plejer at kunne finde gode tips på kvalimad.dk så kunne forestille mig han også har gode ideer til andesteg

Rigtig meget held og lykke med det! Er sikker på det nok skal blive godt

Anmeld

17. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Plejer at komme æbler og svesker i. Nogle gange appelsin..

Kom godt med salt i vandt og på anden. Jeg plejer at ligge 5-6 lauerbærblade i vandet og er for nylig begyndt at bruge enebær også.

Jeg plejer at sige ca 30-40 pr 1/2 kilo, på omkring 180-200 grader. Husk at bade anden i væden ca hver 30 min, så den ik bliver tør. Ca 30 min før anden er færdig, hælder du væden i en gryde, og skimmer fedet fra. Resten bruger du til sovsen! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.