Tænker lidt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har fået ny mobil af manden - da den anden ikke ville virke mere (som i slet ikke mere).. Og jeg skrev så på facebook:

Af min gavmilde mand, har jeg fået så kan jeg være i kontakt med alle Jer skønne mennesker - en ny mobil.. Men jeg har INGEN numre på Jer mere.. Så husk navn når I skriver en lille hilsen til mig  Og gerne snart, for jeg savner at have numre på min mobil..

Jeg har hørt fra meget få (som i 3 ud af mange) - ved folk har set mit indlæg, for mange var online og skrev selv på Deres vægge (og ikke via mobil).. Så undre jeg mig bare over, hvorfor folk ikke skriver til mig.. Især veninder som jeg normalt før ny mobil, skrev hver dag-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Jeg har fået ny mobil af manden - da den anden ikke ville virke mere (som i slet ikke mere).. Og jeg skrev så på facebook:

Af min gavmilde mand, har jeg fået så kan jeg være i kontakt med alle Jer skønne mennesker - en ny mobil.. Men jeg har INGEN numre på Jer mere.. Så husk navn når I skriver en lille hilsen til mig  Og gerne snart, for jeg savner at have numre på min mobil..

Jeg har hørt fra meget få (som i 3 ud af mange) - ved folk har set mit indlæg, for mange var online og skrev selv på Deres vægge (og ikke via mobil).. Så undre jeg mig bare over, hvorfor folk ikke skriver til mig.. Især veninder som jeg normalt før ny mobil, skrev hver dag-

Ja sådan var det også med mig, da jeg fik ny mobil, men har fået de fleste nr ved at synkronisere med facebook.
Men det virker da som om de er lidt lige glad, sådan havde jeg det da.

Anmeld

17. november 2012

lio

Samme her, men jeg tager det med et smil.

Anmeld

17. november 2012

miig1989

Anonym skriver:

Jeg ser også nogle gange mine venner spørg om numre på facebook, men gider ikke skrive det i deres status, så hele verden kan se mit nummer .. Men vil heller skrive det i en postbesked og det glemmer jeg aaaltid !
Måske er det det samme med.dine venner :p

Anmeld

17. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Altså, jeg tænker altid at det gør jeg da lige senere - men det sker aldrig  ups

Anmeld

17. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvis de er som mig, så skal du ikke tænke for meget over, hvorfor de ikke skriver.

Jeg er elendig til at få sendt mit nummer de gange, mine veninder har fået ny mobil.
Sidste gang min veninde gjorde det, måtte hun rykke mig 5! gange for nummeret, for jeg blev bare ved med at svare på hendes FB mails med alle mulige andre ting

Anmeld

17. november 2012

morethanperfect

Jeg glemmer det ALTID !

Det gør de vel også .. Måske du sku sende dem en besked på facebook efter deres numre ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.