lav HCG eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

Hemmeligpigeendnu

kære dig..

Da jeg testede positiv på hjemmetest var jeg 5+6

Kæmpe knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

sidst jeg var gravid fik jeg først en MEGET svag streg ved 5+5

okay, så er der håb endnu

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

Akmese skriver:

jeg testede positiv 4+6 med to knaldrøde streger .. men det er jo meget meget forskelligt hvor tidligt man kan teste positiv ! jeg  for dig !! jeg ville også tage fat i lægen og få en blodprøve  

tak jah det er det da godt nok.. bar virkelig frustrerende når man har alle symptomerne, men nummer to streg ikke gider komme men jeg ringer til lægen mandag

Anmeld

17. november 2012

Mink

Anonym skriver:

tak jah det er det da godt nok.. bar virkelig frustrerende når man har alle symptomerne, men nummer to streg ikke gider komme men jeg ringer til lægen mandag

Go ide, træls det er weekend når man er utålmodig !!  men håber på en positiv opdatering fra dig mandag !!  

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Akmese skriver:

Go ide, træls det er weekend når man er utålmodig !!  men håber på en positiv opdatering fra dig mandag !!  

håber squ ogs, tog en test igen i morges, ogs negativ..

squ træls!!

håber virkelig den er der!!!

Anmeld

18. november 2012

Mink

Anonym skriver:

håber squ ogs, tog en test igen i morges, ogs negativ..

squ træls!!

håber virkelig den er der!!!

ja, for ved nogen tager det bare længere tid at få dannet nok hcg ! det er super træls bare at gå og vente !!  jeg krydser virkelig for dig i morgen  hvornår har du tid ??  

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

skal først ha ringet til læge og få tid men håber jeg kan komme hurtig til.. men tager en test selv i morgen igen..
kan bare ikke holde til hvis lægen ogs siger der ikke er noget

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Akmese skriver:

ja, for ved nogen tager det bare længere tid at få dannet nok hcg ! det er super træls bare at gå og vente !!  jeg krydser virkelig for dig i morgen  hvornår har du tid ??  

skal først ha ringet til læge og få tid men håber jeg kan komme hurtig til.. men tager en test selv i morgen igen..

Anmeld

18. november 2012

Mink

Anonym skriver:

så må vi håbe at de har en tid hurtigt til dig !! nej jeg kan godt forstå dig ! hvilke graviditetstest har du brugt ?? 

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Akmese skriver:

så må vi håbe at de har en tid hurtigt til dig !! nej jeg kan godt forstå dig ! hvilke graviditetstest har du brugt ?? 

3 forskellige slags

nogle strimmels, test fra lidl, og en clear blue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.