Brug for godt råd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Saralouise

Hej de damer har brug for et godt råd  Sagen er den jeg har en på halvandet år, jeg har nu hentet ham for TREDJE dag i træk i hans vuggestue, med bidenærker op af armen min søn siger selv hvem der har bidt ham, men hvad gør jeg bliver så arrig og har os sagt det simpelthen ikk kan være rigtig og overvejer nu at beholde ham hjemme, da han jo selvfølgelig er mærket af situationen knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Saralouise

Ups mener har en søn på to at halvt

Anmeld

16. november 2012

LBK

Saralouise skriver:

Hej de damer har brug for et godt råd  Sagen er den jeg har en på halvandet år, jeg har nu hentet ham for TREDJE dag i træk i hans vuggestue, med bidenærker op af armen min søn siger selv hvem der har bidt ham, men hvad gør jeg bliver så arrig og har os sagt det simpelthen ikk kan være rigtig og overvejer nu at beholde ham hjemme, da han jo selvfølgelig er mærket af situationen knus

Har du snakket ned pædagogerne i vuggestuen ?? Lyder som en træls situation at stå i

Anmeld

16. november 2012

LBK

Saralouise skriver:

Har du snakket ned pædagogerne i vuggestuen ?? Lyder som en træls situation at stå i

Anmeld

16. november 2012

LR85

Ja, du må jo snakke med vuggestuen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.