Jeg mangler trygheden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg er desværre blevet enlig mor for ikke så længe siden og jeg er allerede begyndt og savne trygheden ved at have en mand. Jeg savner nærkontakten som min x og jeg ikke havde i længere tid.

Jeg sidder lige nu alene her hjemme i vores fælles bolig uden børn da det er hans weekend og så savner jeg bare at have en fyr endnu mere. Vi har ikke haft det godt længe og jeg har derfor længe savnet at have en rigtig kæreste som man savnede hver dag og glædede sig til at se når man kom hjem fra arbejde og bare de små kærlige ting ved at have en kæreste.

Hvornår er det 'okay' at begynde og skrive med andre fyre? Ikke fordi jeg vil haste mig ud i et nyt forhold for det vil jeg bestemt ikke men måske bare have en man kunne skrive med en gang i mellem.

Er der nogen af jer der er medlem af nogle dating sider? Er det ''taberagtigt' at blive medlem af sådan én?

Hilsen én der allerede savner en fyr '

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg er desværre blevet enlig mor for ikke så længe siden og jeg er allerede begyndt og savne trygheden ved at have en mand. Jeg savner nærkontakten som min x og jeg ikke havde i længere tid.

Jeg sidder lige nu alene her hjemme i vores fælles bolig uden børn da det er hans weekend og så savner jeg bare at have en fyr endnu mere. Vi har ikke haft det godt længe og jeg har derfor længe savnet at have en rigtig kæreste som man savnede hver dag og glædede sig til at se når man kom hjem fra arbejde og bare de små kærlige ting ved at have en kæreste.

Hvornår er det 'okay' at begynde og skrive med andre fyre? Ikke fordi jeg vil haste mig ud i et nyt forhold for det vil jeg bestemt ikke men måske bare have en man kunne skrive med en gang i mellem.

Er der nogen af jer der er medlem af nogle dating sider? Er det ''taberagtigt' at blive medlem af sådan én?

Jeg begyndte at date 4-5 uger efter at min mand og jeg gik fra hinanden. Hos os havde kærligheden også været død længe, så det var naturligt for mig. Fandt en kæreste knap 2 mdr. efter bruddet

Men man må jo føle efter hvornår man selv føler for det og hvornår man er klar. Så længe det ikke bare bliver et "rebound".

Jeg oprettede mig på et par datingsider - jeg synes på ingen måder det er taberagtigt men efterhånden en helt naturlig måde at møde folk på. Og så er det bare nemmere som alenemor at netdate lidt først

Jeg brugte netdating.dk og lidt Dating.dk (men synes det var for dyrt)

Held og lykke  

Anmeld

16. november 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg begyndte at date 4-5 uger efter at min mand og jeg gik fra hinanden. Hos os havde kærligheden også været død længe, så det var naturligt for mig. Fandt en kæreste knap 2 mdr. efter bruddet

Men man må jo føle efter hvornår man selv føler for det og hvornår man er klar. Så længe det ikke bare bliver et "rebound".

Jeg oprettede mig på et par datingsider - jeg synes på ingen måder det er taberagtigt men efterhånden en helt naturlig måde at møde folk på. Og så er det bare nemmere som alenemor at netdate lidt først

Jeg brugte netdating.dk og lidt Dating.dk (men synes det var for dyrt)

Held og lykke  

Her er det kun 1 uge siden men det var anden gang vi gjorde det forbi. Første gang var for over et halvt år siden og der er bare sket så meget følelsesmæssigt siden. Vi aftalte at prøve igen for et par måneder siden men følelserne var bare aldrig det samme og det hele gik bare op i alt andet end kærlighed og forhold. Så jeg tror også at grunden til at jeg allerede nu føler savn er fordi at det følelsesmæssigt at været forbi imellem min x og jeg i over et halvt år.

Anmeld

16. november 2012

Dot D

Jeg ville sige, at det er ok, når du har det som du har det.. Sådan noget er ikke til at sætte tid på, men når du kan mærke, at du mangler én i dit liv, så er det værd at begynde at kigge sig lidt omkring...

Bare pas på med ikke at virke for "desperat" det er ikke hit 

Men jeg synes roligt, du kan kigge lidt efter den nye kærlighed

Anmeld

16. november 2012

Kris89

jeg synes på ingen måde det er for tidligt... som du selv skriver har du savnet en kæreste længe...

jeg vil gerne slå et slag for farmerdating.dk

jeg var derinde en periode og havde kun gode erfaringer derindefra - og nej ikke kun landmænd der er der inde synes bare de fleste derinde var seriøse fyre... rigtig gode at snakke med.

Anmeld

16. november 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg ville sige, at det er ok, når du har det som du har det.. Sådan noget er ikke til at sætte tid på, men når du kan mærke, at du mangler én i dit liv, så er det værd at begynde at kigge sig lidt omkring...

Bare pas på med ikke at virke for "desperat" det er ikke hit 

Men jeg synes roligt, du kan kigge lidt efter den nye kærlighed

Jeg vil heller ikke haste mig ud i et forhold eller noget men måske bare ud og kigge mig lidt omkring.

Jeg føler bare ikke jeg kan være det bekendt overfor børnene. Der har jeg lidt dårlig samvittighed.

Anmeld

16. november 2012

Dot D

Anonym skriver:

Jeg vil heller ikke haste mig ud i et forhold eller noget men måske bare ud og kigge mig lidt omkring.

Jeg føler bare ikke jeg kan være det bekendt overfor børnene. Der har jeg lidt dårlig samvittighed.

Altså skynder mig lige at skrive, at jeg ikke har været i din situation, men har alligevel en mening om det.

Når først der er børn indblandet, så synes jeg, at det er vigtigt, at DU finder den rigtige før du viser ham frem til børnene. De skulle jo nødigt forvirres ved, at Jens er sød den ene uge, Hans den næste og Kurt den trejdie, det ville ikke gøre dem godt, og dermed heller ikke dig.

Så nyd du nu livet, tag en tur i byen, en tur i bio, spil badminton eller dart, gå på museum eller hvor dine interesser nu ligger. Der er ingen, der siger, at den næste skal findes på et dunkelt værtshus.. Men gå ud og mød nogle mennesker

Anmeld

18. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Det er ok når du og dit sind er klar til at åbne op for en ny

Jeg forlod min eks for 10 mdr sidden og jeg har ikke været på date endnu, har trukket mig ud hver gang jeg har været "sat op " med en fyr  mit tidligere var meget markant så det skal virkelig være den helt rigtige når jeg engang skal ud og date

Meeeeeeeeeeeen der er hudløst ærligt MANGE ting man savner ved at have mand men det abstrahere man nemmere og nemmere fra

Synes slet ikke det er taberagtigt med en dating side mange mange mennesker har mødt deres eneste ene derinde så nej bestemt ikke tabubelagt.. Jeg har flere gange haft oprettet en profil for så at slette den igen for ja min mentalitet er ikke klar til en kæreste endnu - men jeg kæmper stadigvæk for at min søn og jeg kan leve et frit og trygt liv så nok derfor jeg ikke er klar til at date

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.