Elendig tv aften!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
27 svar
0 synes godt om
16. november 2012

tarkoflen

Øv hvor er det et trist tv udvalg der er i aften, og så lige på en fredag hvor kæresten er til julefrokost, øv bøv!

Nogen der har lidt godt tidsfordriv at dele ud af

Rigtig god aften derude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Øv hvor er det et trist tv udvalg der er i aften, og så lige på en fredag hvor kæresten er til julefrokost, øv bøv!

Nogen der har lidt godt tidsfordriv at dele ud af

Rigtig god aften derude!

OMG sad lige og sagde det samme (til mig selv) er også alene idag.. og der er INTET i tv

Anmeld

16. november 2012

Victoria2013

Sidder også bare og keder mig og der er ikke noget interessant i fjernsynet... og kæresten er endda hjemme, men nu opdagede han lige at der var noget Formel-1 i fjernsynet og nåede derind før mig så kunne man ikke engang bare sidde og zappe...

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

OMG sad lige og sagde det samme (til mig selv) er også alene idag.. og der er INTET i tv

Jamen det er bare helt skidt!

Er gået i gang med noget quiz battle med min mor, men de har besøg af min lillebror og hans kæreste, så hun er lidt sløv i optrækket har vist heller ikke helt styr på det selv endnu...

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

Kia2013 skriver:

Sidder også bare og keder mig og der er ikke noget interessant i fjernsynet... og kæresten er endda hjemme, men nu opdagede han lige at der var noget Formel-1 i fjernsynet og nåede derind før mig så kunne man ikke engang bare sidde og zappe...

Jeg kan trøste dig med, at der ikke engang er noget at sappe imellem, så du går ikke glip af noget!

Sindsygt at der kan være så dårligt tv en højhellig fredag aften!

Anmeld

16. november 2012

Victoria2013

tarkoflen skriver:

Jeg kan trøste dig med, at der ikke engang er noget at sappe imellem, så du går ikke glip af noget!

Sindsygt at der kan være så dårligt tv en højhellig fredag aften!

Ja det er lidt utroligt... syntes det var det samme sidste fredag...

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

Kia2013 skriver:

Ja det er lidt utroligt... syntes det var det samme sidste fredag...

Der hyggede jeg med nogle veninder, så der opdagede jeg det ikke

Anmeld

16. november 2012

Victoria2013

tarkoflen skriver:

Der hyggede jeg med nogle veninder, så der opdagede jeg det ikke

Jeg var også hjemme sidste fredag, men der var jeg alene hjemme og endte med at sætte en dvd-film på - sådan en tøsefilm man bare ved kæresten ikke ville gide se alligevel... måske man skulle se om han ku' overtales til at sætte en film på i stedet for at se F1...

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

Kia2013 skriver:

Jeg var også hjemme sidste fredag, men der var jeg alene hjemme og endte med at sætte en dvd-film på - sådan en tøsefilm man bare ved kæresten ikke ville gide se alligevel... måske man skulle se om han ku' overtales til at sætte en film på i stedet for at se F1...

Åhh det er nu også hyggeligt, har bare ikke rigtig så mange film, så det bliver svært! Overvejer om man kan se matador på iPad

Synes det er et forsøg at prøve at lokke kæresten

Anmeld

16. november 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Jamen det er bare helt skidt!

Er gået i gang med noget quiz battle med min mor, men de har besøg af min lillebror og hans kæreste, så hun er lidt sløv i optrækket har vist heller ikke helt styr på det selv endnu...

hahahaha jeg spiller quizbattle med min veninde, men hun er til fest så OGSÅ ret sløv i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.