Er i gang med mit 3. insemineringsforsøg. Har en søn på 2½ gennem ICSI behandling. Kan først teste om 1 uge, hvilket føles som forfærdelig lang tid. I ved jo selv alt om den laaaange ventetid. Skønt med sådan et forum som dette, hvor man kan dele glæder og sorger.
Blev naturlig gravid da min søn var 6 mdr. gammel, men fik en SA i uge 8. Har så forsøgt lige siden, både på naturlig vis og nu så via inseminering. Hvis dette ikke virker så hedder det IVF i det private, men kan næsten ikke overskue det én gang til. Der er stor forskel på ICSI/IVF og inseminering synes jeg, også selvom op og nedture er lige slemme.
Kan vitterligt føle alt i min krop, og jeg ved hvordan man kan bilde sig selv alt muligt ind, og så alligevel ende med at få sin mens den ene gang efter den anden.
Denne gang føler jeg dog at mine brystvorter er mere ømme end de andre gange, og jeg har fået en mild omgang svamp og øget udflåd. Den øgede udflåd gør mine sorte trusser helt hvide(beklager detaljen for de sarte, andre der har prøvet det?) Jeg er lidt hævet for neden, men det er jo nok bare pga. svampen. Går til læge med svampen når jeg har testet. Det kan jo være tegn på en graviditet, men som sagt så har jeg før haft rigeligt med psykosomatiske symptomer.
Har I haft tegn på graviditet før I kunne teste og hvilke? Gud, hvor er der lang tid til næste fredag....er bange for at jeg bliver nødt til at tage x-antal graviditetsteste inden næste fredag bare for at "pine" mig selv yderliger.
Rigtig god weekend til jer alle. Jeg glæder mig til at høre jeres svar.
at vi alle snart får vores største ønske opfyldt!!!
Anmeld