Så er sidste forsøg igang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.119 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. november 2012

CHD

Er i gang med mit 3. insemineringsforsøg. Har en søn på 2½ gennem ICSI behandling. Kan først teste om 1 uge, hvilket føles som forfærdelig lang tid. I ved jo selv alt om den laaaange ventetid. Skønt med sådan et forum som dette, hvor man kan dele glæder og sorger.

Blev naturlig gravid da min søn var 6 mdr. gammel, men fik en SA i uge 8. Har så forsøgt lige siden, både på naturlig vis og nu så via inseminering. Hvis dette ikke virker så hedder det IVF i det private, men kan næsten ikke overskue det én gang til. Der er stor forskel på ICSI/IVF og inseminering synes jeg, også selvom op og nedture er lige slemme.

Kan vitterligt føle alt i min krop, og jeg ved hvordan man kan bilde sig selv alt muligt ind, og så alligevel ende med at få sin mens den ene gang efter den anden.

Denne gang føler jeg dog at mine brystvorter er mere ømme end de andre gange, og jeg har fået en mild omgang svamp og øget udflåd. Den øgede udflåd gør mine sorte trusser helt hvide(beklager detaljen for de sarte, andre der har prøvet det?) Jeg er lidt hævet for neden, men det er jo nok bare pga. svampen. Går til læge med svampen når jeg har testet. Det kan jo være tegn på en graviditet, men som sagt så har jeg før haft rigeligt med psykosomatiske symptomer.

Har I haft tegn på graviditet før I kunne teste og hvilke? Gud, hvor er der lang tid til næste fredag....er bange for at jeg bliver nødt til at tage x-antal graviditetsteste inden næste fredag bare for at "pine" mig selv yderliger.

Rigtig god weekend til jer alle. Jeg glæder mig til at høre jeres svar.  at vi alle snart får vores største ønske opfyldt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

tarkoflen

Jeg alt hvad jeg kan for at det lykkedes jer

Jeg har "kun" været igennem IVF og ICSI så kan ikke rigtig hjælpe dig med symptomerne på inseminering, men håber de er gode nok!

Ja ventetiden er en pain in the a.. Og slet ikke til at holde ud! Jeg håber du kan fylde ugen med gode ting at give dig til og få tankerne lidt væk med!

Må jeg spørge hvorfor du venter med at blive tjekker for svamp?

Anmeld

16. november 2012

CHD

CHD skriver:

Er i gang med mit 3. insemineringsforsøg. Har en søn på 2½ gennem ICSI behandling. Kan først teste om 1 uge, hvilket føles som forfærdelig lang tid. I ved jo selv alt om den laaaange ventetid. Skønt med sådan et forum som dette, hvor man kan dele glæder og sorger.

Blev naturlig gravid da min søn var 6 mdr. gammel, men fik en SA i uge 8. Har så forsøgt lige siden, både på naturlig vis og nu så via inseminering. Hvis dette ikke virker så hedder det IVF i det private, men kan næsten ikke overskue det én gang til. Der er stor forskel på ICSI/IVF og inseminering synes jeg, også selvom op og nedture er lige slemme.

Kan vitterligt føle alt i min krop, og jeg ved hvordan man kan bilde sig selv alt muligt ind, og så alligevel ende med at få sin mens den ene gang efter den anden.

Denne gang føler jeg dog at mine brystvorter er mere ømme end de andre gange, og jeg har fået en mild omgang svamp og øget udflåd. Den øgede udflåd gør mine sorte trusser helt hvide(beklager detaljen for de sarte, andre der har prøvet det?) Jeg er lidt hævet for neden, men det er jo nok bare pga. svampen. Går til læge med svampen når jeg har testet. Det kan jo være tegn på en graviditet, men som sagt så har jeg før haft rigeligt med psykosomatiske symptomer.

Har I haft tegn på graviditet før I kunne teste og hvilke? Gud, hvor er der lang tid til næste fredag....er bange for at jeg bliver nødt til at tage x-antal graviditetsteste inden næste fredag bare for at "pine" mig selv yderliger.

Rigtig god weekend til jer alle. Jeg glæder mig til at høre jeres svar.  at vi alle snart får vores største ønske opfyldt!!!

Vil lige tilføje at jeg også konstant render på toilet og "sjat" tisser, og er temmelig træt. Trætheden kan dog let skyldes de hormoner jeg har fået.

Anmeld

16. november 2012

tweety2060

MON det er blærebetændelse??
Må jeg spørge, om det er gennem det private du bliver insemineret??
for det lykkes

Anmeld

16. november 2012

CHD

tarkoflen skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for at det lykkedes jer

Jeg har "kun" været igennem IVF og ICSI så kan ikke rigtig hjælpe dig med symptomerne på inseminering, men håber de er gode nok!

Ja ventetiden er en pain in the a.. Og slet ikke til at holde ud! Jeg håber du kan fylde ugen med gode ting at give dig til og få tankerne lidt væk med!

Må jeg spørge hvorfor du venter med at blive tjekker for svamp?

Svampen er uskadeligt hvis jeg skulle være gravid, og den er ikke så slem at jeg ikke kan leve med det, så jeg håber vel i bund og grund bare på at jeg samtidig med at blive tjekket for svamp skal komme med en lille urinprøve. Vi får se hvordan det ender.

Håber det snart lykkes for jer

Anmeld

16. november 2012

CHD

tweety2060 skriver:

MON det er blærebetændelse??
Må jeg spørge, om det er gennem det private du bliver insemineret??
for det lykkes

Det er gennem det private hos en gyn, der har aftale mht. sygesikring, så jeg har fået en henvisning gennem min egen læge. Er ret sikker på det ikke er blærebetændelse pga. den øgede udflåd og hævelsen.

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

CHD skriver:

Svampen er uskadeligt hvis jeg skulle være gravid, og den er ikke så slem at jeg ikke kan leve med det, så jeg håber vel i bund og grund bare på at jeg samtidig med at blive tjekket for svamp skal komme med en lille urinprøve. Vi får se hvordan det ender.

Håber det snart lykkes for jer

Nåå jeg var ikke klar over, at det var uskadeligt!

Jeg for at de vil lave en test på fredag

Det lykkedes for os i vores 2. forsøg, så jeg er så heldig at være gravid i uge 17, men mange tak, nu skal den næste skanning bare være god!

Anmeld

16. november 2012

tweety2060

CHD skriver:

Det er gennem det private hos en gyn, der har aftale mht. sygesikring, så jeg har fået en henvisning gennem min egen læge. Er ret sikker på det ikke er blærebetændelse pga. den øgede udflåd og hævelsen.

læste liiige indlægget igen, havde vist lidt for travlt og overså et par linier..... Har altså ikke selv været i lign situation, men stadig

Anmeld

19. november 2012

CHD

CHD skriver:

Ser desværre ud til at sidste forsøg også er mislykkedes. Har haft lidt lyserødt i mine trusser, og sidder nu bare og venter på at mens kommer for alvor. Efter at have tørret mig flere gange uden at der var noget, brugte jeg en tampax og der var lyserødt udflåd på den. Det er nu 2 timer siden og der er ikke kommet mere, men jeg tør næsten ikke håbe at mens udebliver. Jeg burde først få mens på fredag, men siden vi begyndte på behandling igen har jeg fået mens 2 dage før tid. Øv øv. Har lige nu bare så mange tanker i hovedet. Skal vi gå videre med IVF, og give vores søn den lillebror/søster vi drømmer om, eller kan vi acceptere at det blev til 1 skøn og dejlig dreng. Synes også min alder spiller en stor rolle efterhånden. Hvor længe er det ok at blive ved med at forsøge? Det tog 2½ år at få vores søn og nu har vi forsøgt i 2 år på nr. 2, og jeg er ved at få nok af at leve mit liv i limbo. Det er simpelthen for hårdt!! Krydser fingre for at mens udebliver, men tvivler.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.