regninger - kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Carl-Emil's mor

helt ærligt jeg er SÅ rasende!!

jeg har betalt 6600 kr i varme

jeg har brugt for 2200 kr i varme

og skal betale 1800 EKSTRA FOR VARME fordi min afd. har brugt mere end hvad vi betaler acconto..

Helt  ærligt hvordan kan det være rimeligt?? er der virkelig ikke en smutvej?! Synes det er dybt urimeligt og det fremgår INGEN steder af lejekontrakten at det beregnes for os alle samlet !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

tarkoflen

Carl-Emil's mor skriver:

og skal betale 1800 EKSTRA FOR VARME fordi min afd. har brugt mere end hvad vi betaler acconto..

Helt  ærligt hvordan kan det være rimeligt?? er der virkelig ikke en smutvej?! Synes det er dybt urimeligt og det fremgår INGEN steder af lejekontrakten at det beregnes for os alle samlet !!!

Hæfter l for andres forbrug, eller hvordan skal det forståes, for det virker simpelthen for mærkeligt!

Jeg ville ringe til udlejer og få en forklaring!

Anmeld

16. november 2012

Misscbn

Carl-Emil's mor skriver:

jeg fik osse et smæk sidste år på 1600+ og jeg bruger minimum af varme.. total surt.. 

Men vi fik avide det var pga, at afdelingen ikke slukkede for at varmen kørte fra og tilbage i rørne sommeren over og den transport betaler man selvfølgelig for pga de er nogle narhoveder der ik vil stoppe det om sommeren

Anmeld

16. november 2012

Carl-Emil's mor

tarkoflen skriver:

Hæfter l for andres forbrug, eller hvordan skal det forståes, for det virker simpelthen for mærkeligt!

Jeg ville ringe til udlejer og få en forklaring!

altså åbenbart :O

På regningen står der varme forbruget for afdeling xxxx udgøre xxxxx antal kr, det er så mere end hvad der er betalt og derfor skal vi nu alle sammen efter betale 1800 kr!!!

MEN jeg har aflæst min varme og jeg har slet ikke brugt så meget varme som jeg har betalt acconto for!!!

I lejekontrakten står der intet om at vi skal "dække hinandens forbrug" på den måde og jeg synes det er så svinsk!!!

Jeg er 1 voksen og 1 baby!!!!! De fleste er 3-4 pr husstand!!!!!

Mine radiatore er stort set aldrig aldrig aldrig tændt fordi her er så varmt!!!

Anmeld

16. november 2012

Carl-Emil's mor

blankholm skriver:

jeg fik osse et smæk sidste år på 1600+ og jeg bruger minimum af varme.. total surt.. 

Men vi fik avide det var pga, at afdelingen ikke slukkede for at varmen kørte fra og tilbage i rørne sommeren over og den transport betaler man selvfølgelig for pga de er nogle narhoveder der ik vil stoppe det om sommeren

jamen når det ikke står noget om det i lejekontrakten må de så virkelig godt gøre det??! Synes det er SÅ svinsk at jeg skal betale for andres forbrug når jeg har tjekket hvor meget jeg har brugt og kun har brugt for 2200!!!

Anmeld

16. november 2012

Misscbn

Carl-Emil's mor skriver:

jamen når det ikke står noget om det i lejekontrakten må de så virkelig godt gøre det??! Synes det er SÅ svinsk at jeg skal betale for andres forbrug når jeg har tjekket hvor meget jeg har brugt og kun har brugt for 2200!!!

Jeg jeg ik, men ALLE fik smæk der hvor jeg bor

håber virkelig ik jeg får nu, i år.. 

Det var virkelig nederen så vi spurgte hva det foregik og så fik vi bare det svar

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

Carl-Emil's mor skriver:

altså åbenbart :O

På regningen står der varme forbruget for afdeling xxxx udgøre xxxxx antal kr, det er så mere end hvad der er betalt og derfor skal vi nu alle sammen efter betale 1800 kr!!!

MEN jeg har aflæst min varme og jeg har slet ikke brugt så meget varme som jeg har betalt acconto for!!!

I lejekontrakten står der intet om at vi skal "dække hinandens forbrug" på den måde og jeg synes det er så svinsk!!!

Jeg er 1 voksen og 1 baby!!!!! De fleste er 3-4 pr husstand!!!!!

Mine radiatore er stort set aldrig aldrig aldrig tændt fordi her er så varmt!!!

Det er da fuldstændig uacceptabelt! Sådan noget skal da oplyses i lejekontrakten!

Jeg ville kontakt udlejer og evt LLO og høre om det kan være rigtigt! Det kan jeg virkelig ikke forstå hvis det er...

Ellers tænker jeg der måske er noget retshjælp der må kunne hjælpe dig!

Anmeld

16. november 2012

marloutti

Carl-Emil's mor skriver:

Det lyder jo total urimeligt! Du har jo allerede betalt for meget mere end du har brugt! Det kan simpelthen ikke passe! Det håber jeg i hvert fald ikke... Prøv evt. at forhøre dig hos LLO. Måske de kan hjælpe. Kæmpe  herfra og  for, du ikke skal betale de ekstra penge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.