Husk Fars Dag Imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

Zeta

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Honningblomst

Det bruger vi ikke....man kan få en dag når der er lyst, tid og overskud og man har fortjent det...det andet er for kunstigt, i min verden...

Anmeld

4. juni 2009

fam.4xc

Farmand får af pigerne weekend abo på Bt der kommer ind af døren de næste 3 måneder så han slipper for at sku i byen og kan nyde avisen til sin morgenkaffe

Min egen far får en Signal t-shirt

Synes det er dejlig at ha en dag hvor man forkæler.... selvom jeg også sagens kan finde på at forkæle alle andre dage

Anmeld

4. juni 2009

Mette+Mathias

Mathias spurgte lige her til aften om hvornår det er storesøsters dag *S* - underligt at han ikke spurgte efter lillebrors dag.

Anmeld

4. juni 2009

fam.4xc

Mette+Mathias skriver:

Mathias spurgte lige her til aften om hvornår det er storesøsters dag *S* - underligt at han ikke spurgte efter lillebrors dag.

Caroline spurgte også i går hvorfor det ik bare ku være både mor og fars bryllups dag - tja kan godt forstå der blir rodet rundt i det

I morgen skal vi holde hendes fødselsdag for familien - hun havde i søndags - og nu tror hun så hun allerede blir 5 år i morgen

Anmeld

4. juni 2009

Pige2009

Jeps. Min egen far får et bålsted han længe har ønsket sig til sit sommerhus. Jeg synes det er dejligt med Fars Dag, hvor der rigtig bliver hygget... 

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Jeps er husket jeg har bestilt et læret med et billed af de 2 men det er desværre ikke kommet frem endnu 

Anmeld

4. juni 2009

Mie A

Hos os får far kun gave, hvis ungerne selv har kreeret et eller andet... ja, eller når de bliver store nok til at købe noget (Hvis de har lyst) Jeg synes ikke at jeg gider at købe en fars dags gave til manden - han er ikke MIN far!

Anmeld

5. juni 2009

Leneur

Ja min far får en bog i dag og et brev hvor jeg skriver hvad han betyder for mig.

Anmeld

5. juni 2009

Rasmine

Min kæreste har fået en lækker lilla skjorte og en Gant polo.
Både af nød, men også fordi jeg havde lyst til at give ham dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.