Hej alle sammen

Som tiden dog flyver afsted. Har ikke været særlig aktiv herinde på det sidste, da jeg ikke rigtig kan finde tiden til det.
Malik droppede sutten for en månede siden, hvilkede bare er super fedt. så slipper man for at skulle huske på den hvergang man skal ud af døren

og det har også været godt for ham, da han virkelig er begyndt at snakke meget nu.
Det er så hygggeligt at man stille og roligt kan begynde at ha' en lille samtale med ham

Han skal jo også snart starte i børnehave, så nu bruger vi tiden på at besøge en masse børnehaver. Synes det er så svært
Lige nu er han den ældste i dagplejen, og vi elsker hans dagpleje mor, så tror det er en blandning af at vi ikke rigtig kan give slip på hende også det at børnene i børnehaven er så STORE
Han minder mere og mere om sin far f.eks når han har tømt alle kasserne inden på hans værelse, så kommer han løbene ud " Mooaar, ryd op værelse " Det må vi lige arbejde lidt med

Vi fik jo også Maddie for et stykke tid siden, og det går bare over alt forventning med hende. Hun er den skønneste familie hund, og hende og Malik har det så godt sammen
Og bliver simpelthen lige nød til at fortælle at jeg er blevet GÆLDFRI

det er simpelthen så skønt at kunne fortælle at der er styr på sagerne nu ( hvis i husker mine gamle indlæg omkring at shoppe alt for meget til Malik )
Nå! Men, i skal da ikke snydes. Så her er et lille billede-spam af de to krudt ugler.

Camilla
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld