mobil søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

Wimmie

Yurie skriver:

jo men ikke med den her skade.

Ah, øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

TNBC

Wimmie skriver:

Ah, øv

ja så jeg skal have en hel ny mobil. det er så surt. og har bare ikke mange penge at smide omkring mig.

Anmeld

16. november 2012

Wimmie

Yurie skriver:

ja så jeg skal have en hel ny mobil. det er så surt. og har bare ikke mange penge at smide omkring mig.

Måske skal du overveje at købe en alm. mobil og så spare sammen til en smartphone. De er nu engang dyre

Anmeld

16. november 2012

*Toffee*

Yurie skriver:

Er det fordi du har smadret skærmen? I så fald, kender du så ikke en der kender en osvosv som måske kunne tænke sig at lave den? Glasset kan købes for sig selv og hvis den købes på Ebay er den endnu billigere.

Jeg har selv lige været det samme igennem, og har fundet en der gerne vil prøve og han har købt glasset for godt 200 kr synes jeg der blev sagt.

Anmeld

16. november 2012

TNBC

*Toffee* skriver:

DDe

Er det fordi du har smadret skærmen? I så fald, kender du så ikke en der kender en osvosv som måske kunne tænke sig at lave den? Glasset kan købes for sig selv og hvis den købes på Ebay er den endnu billigere.

Jeg har selv lige været det samme igennem, og har fundet en der gerne vil prøve og han har købt glasset for godt 200 kr synes jeg der blev sagt.

Der er knækket noget der hvor man sætter opladeren i

Anmeld

16. november 2012

*Toffee*

Yurie skriver:

Der er knækket noget der hvor man sætter opladeren i

Det ved jeg ikke om man kan fikse sådan lige, øv altså ..

Anmeld

16. november 2012

TNBC

*Toffee* skriver:

Det ved jeg ikke om man kan fikse sådan lige, øv altså ..

Og hun sagde det koste mere at lave end at købe en ny mobil.. det er så nederen

Anmeld

16. november 2012

TNBC

Lotus86 skriver:

Har en almindelig 4'er på 8 GB der er 1 år gammel, og i pæn stand, kun almindelig småridser på skærmen, ingenting bagpå da der har været cover på.

Og så har jeg en 4S, 16 GB 1 år gammel, ingen ridser overhovedet, da der både har været cover og film på.

Tænker evt. en pris på hhv. 1800 kr. og 2800 kr.

Hvorfor har jeg ikke flere penge??

Anmeld

16. november 2012

Lotus86

Yurie skriver:

Hvorfor har jeg ikke flere penge??

Tja...

Hvor meget vil du byde? Så må jeg se om vi kan mødes? Selvom jeg nok ikke kan gå meget længere ned.

Anmeld

16. november 2012

TNBC

Lotus86 skriver:

Hvææ

Tja...

Hvor meget vil du byde? Så må jeg se om vi kan mødes? Selvom jeg nok ikke kan gå meget længere ned.

Så er det nok lidt svært, for det ville være 4s jeg ville købe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.