Søskende klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Philla

Hej

Vi har brug for en søskende klapvogn (brugt som ny). Hvad kan I anbefale? Hvis den er ny, så skal prisen ikke være over kr. 3.000.

Vi tænker, at modellen skal være den, hvor de sider i forlængelse af hinanden og IKKE ved siden af hinanden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Tulle28

De sidder ikke i forlængelse, men Cerena Swing er billig - 2.700,- fra ny. Så kan kvaliteten diskuteres, men synes overordnet den virker meget fin.

Anmeld

16. november 2012

Valle81

Nu ønsker i godt nogen anden, men under min profil kan du se den di ia til salg
Det er en fantastisk vogn

Anmeld

16. november 2012

Philla

Tulle28 skriver:

De sidder ikke i forlængelse, men Cerena Swing er billig - 2.700,- fra ny. Så kan kvaliteten diskuteres, men synes overordnet den virker meget fin.

Den ser faktisk fin ud - og tilbehør er heller ikke så dyrt. Tak for svar

Anmeld

16. november 2012

Philla

Valle81 skriver:

Nu ønsker i godt nogen anden, men under min profil kan du se den di ia til salg
Det er en fantastisk vogn

Rigtig fin klapvogn! Hvad er max målene til liften? Går ud fra, at vi kan stille vores nuværende lift? Og hvad skal I have for den?

Anmeld

16. november 2012

Valle81

Philla skriver:

Rigtig fin klapvogn! Hvad er max målene til liften? Går ud fra, at vi kan stille vores nuværende lift? Og hvad skal I have for den?

Åhh, jeg kender ik ke maks mål på lift.. Vi havde en helt alm hård lift i. Den kunne godt være der. Dog, skal man først sætte lift i og så barn, da det kræver at den kommer lidt skrå i pga bøjlen på klapvognen:0)

Vognen er lige under 2 år gammen. Kostede 6500 fra ny, så vi forestiller os 3500:0)

Den fremstår næsten som ny, og bøjlerne i kalechen bliver skiftet til helt nye i morgen, da de lige er kommet hjem i babysam:0)

Anmeld

16. november 2012

Philla

Valle81 skriver:

Åhh, jeg kender ik ke maks mål på lift.. Vi havde en helt alm hård lift i. Den kunne godt være der. Dog, skal man først sætte lift i og så barn, da det kræver at den kommer lidt skrå i pga bøjlen på klapvognen:0)

Vognen er lige under 2 år gammen. Kostede 6500 fra ny, så vi forestiller os 3500:0)

Den fremstår næsten som ny, og bøjlerne i kalechen bliver skiftet til helt nye i morgen, da de lige er kommet hjem i babysam:0)

Jeg skal lige høre manden - vi er nemlig mest til en vogn, hvor de sider efter hinanden

Anmeld

16. november 2012

Philla

Philla skriver:

Jeg skal lige høre manden - vi er nemlig mest til en vogn, hvor de sider efter hinanden

Vi venter lige og ser, om vi ikke kan finde en søskendevogn, hvor de kommer til at sidde i forlængelse af hinanden. Men tak for kigget på jeres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.