Mila 11 mdr. i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Wimmie

11 mdr. 

1 måned til første fødselsdag og dermed kun 1 måned tilbage i denne kategori 0-1 år 

Stadig lige sød og dejlig og meget meget aktiv. Hun kravler stærkt og er overalt. Hun kan godt stå lidt i fri luft men ingen tegn på at hun er parat til at gå endnu - udover hvis hun holder ved noget.

Til gengæld har hun meget fokus på sproget, og kan efterhånden sige flere ord meget tydligt; 'hej', 'mor', 'mad', 'mer' 'op' og 'baby' (når hun ser sig selv i spejlet)

Og så naturligvis 'A det?' - den kommer nok et par hundrede gange om dagen 

Hun er startet i vuggestue og det går bare vildt godt - de siger hun klarer det super godt dernede; leger med de andre sover fint (den ene dag havde hun sovet 3 ud af 4½ time dernede) og græder ikke meget - og når hun gør er hun nem at trøste. Så det er bare super dejligt 

Hun er knap 78 cm og 9,8 kg 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

mariesmavse92

Hold da op, en masse gode billeder - og hvor ligner hun bare en gavtyv på nogle af dem Hvor dejligt at hun trives så godt! Og kan hun virkelig allerede sige så mange ord :O det er da tidligt synes jeg - hvor er det sødt

Anmeld

16. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hun er bare sååååå smuk 

Anmeld

16. november 2012

DitteFisk

Hun er så lækker

Kan rigtig godt lide det første billede - det bærer en tydelig stemning  

Anmeld

16. november 2012

Wimmie

mariesmavse92 skriver:

Hold da op, en masse gode billeder - og hvor ligner hun bare en gavtyv på nogle af dem Hvor dejligt at hun trives så godt! Og kan hun virkelig allerede sige så mange ord :O det er da tidligt synes jeg - hvor er det sødt

Tak 

Hun er en rigtig lille gavtyv - og en pilfinger 

Ja, hun er meget fremme rent sprogligt, men det var jeg også selv som barn. Motorisk er hun fint med men ikke ligefrem foran, så det er jo helt fint - hun er bare en "talker" frem for en "walker" 

Derudover er jeg jo alene med hende, så jeg snakker jo rigtig meget til/med hende, og min SP sagde at det sikkert ville have stor betydning for hendes sproglige udvikling.

Anmeld

16. november 2012

Wimmie

Aisha skriver:

Hun er bare sååååå smuk 

Tak skal du have 

Anmeld

16. november 2012

Wimmie

Gigl skriver:

Hun er så lækker

Kan rigtig godt lide det første billede - det bærer en tydelig stemning  

Tak 

Synes også dét billede blev så fint 

Anmeld

17. november 2012

Wimmie

Det er åbenbart hårdt at blive 11 mdr. for hun har kvitteret med at sove hhv. 13 timer i går og 14 timer i nat...hun plejer at sove 11 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.