Min mand og jeg mødtes unge, jeg var 17, nu 23. Vi har dejlige børn og lever godt. Men jeg føler mere og mere at jeg bliver umyndiggjort, jeg måtte ikke få huller i ørene, må ikke starte på vuc, må ikke blive tatoveret, må ikke ta på tøsetur, faktisk må jeg hverken have veninder eller venner, jeg må ikke drikke til familiekomsammen og slet ikke ta i byen. Da vi mødtes var jeg ret vild, men med årene er jeg faldet til ro, men nu føler jeg mig fanget. Min mand siger han ikke ved hvorfor han vil bestemme de ting, at det bare falder ham naturligt men at han vil støtte mig i det jeg vil. Men han gør det aldrig, der er altid sådan en 'er det nu også en god idé, eller er du sikker på du ikke fortryder, ville det ikke være bedre at gøre sådan og sådan' :-S Jeg bliver sindsyg! Min mor og søstre synes min livsgnist og personlighed er forsvundet og mit før så stærke jeg er reduceret til et 'vi' hvor det egentlig kun er ham der har en mening. Hvordan kommer man ud af sådan en ond cirkel? Jeg elsker ham, men jeg savner mig!
Anmeld