At flytte sammen med sin mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.659 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Anonym trådstarter

Vi vil gerne være tæt på hinanden,og da jeg gerne vil passe på hende i et større omfang end det jeg kan nu,så går jeg med tanken om at spørge hende om vi skal flytte sammen. Vi begge er på kh. Jeg har en lille dreng der skal i vuggestue i det nye år. Hvordan vil vi stå økonomisk. Som et par eller? Kan jeg stadig få friplads eller vil jeg miste den? Respekter venligst min anonyme status

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Miss Kat

Jeg kan ikke sige noget klogt, for jeg kan ikke svare på dine spørgsmål.

Vil bare lige sige, jeg synes, det er så smukt og skønt at du har truffet den beslutning. Dét er hvad familie drejer sig om.

Anmeld

15. november 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Vi vil gerne være tæt på hinanden,og da jeg gerne vil passe på hende i et større omfang end det jeg kan nu,så går jeg med tanken om at spørge hende om vi skal flytte sammen. Vi begge er på kh. Jeg har en lille dreng der skal i vuggestue i det nye år. Hvordan vil vi stå økonomisk. Som et par eller? Kan jeg stadig få friplads eller vil jeg miste den? Respekter venligst min anonyme status

du vil formenligt stå som hjemmeboende men om det har nogen betydning rent økonomisk ved jeg dog ikke

Anmeld

15. november 2012

VIPpigen

Miss Kat skriver:

Jeg kan ikke sige noget klogt, for jeg kan ikke svare på dine spørgsmål.

Vil bare lige sige, jeg synes, det er så smukt og skønt at du har truffet den beslutning. Dét er hvad familie drejer sig om.

Så enig 

Anmeld

15. november 2012

Tøs85

Jeg tror du stadig vil få den kontanthjælp du får nu pga du har et barn, men er ikke sikker.. Dine børnepenge og ekstra børnetilskud vil du ikke miste.. For at miste dit børnetilskud som enlig skal det være en du kan være seksuelt sammen med du flytter sammen med, så det mister du ikke.. Hvis i får boligstøtte bliver den anderledes, men det er ikke sikkert den falder.. Den kan også stige..

Anmeld

15. november 2012

Benjamins'mor

Jeg fik afvide at hvis jeg blev boende hjemme med min søn, ville jeg kunne få det samme som hvis jeg var enlig.

Anmeld

15. november 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Du mister ikke din friplads  

kender en der bor hjemme ved hendes forældre med sin søn og hun har friplads

Anmeld

15. november 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Kh kan jeg ik udtale mig om da jeg var under uddannelse da min søn og jeg flyttede hjem til min mor da min eks og jeg slog op . Der fik jeg friplads og enlig forsøger tillæg for var jo alene med ham . Nu er min kæreste og jeg vores fælles datter min søn flyttet her hjem igen . Men fordi jeg har kæreste så får jeg ikk som enlig eller friplads ;D håber du kan bruge mit svar

Anmeld

15. november 2012

missie20

Anonym skriver:

Jeg har boet hjemme hos de gamle med min søn en periode, der fik jeg fuld kontant hjælp.

Anmeld

15. november 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

du vil kun miste friplads og tilskud hvis det havde været en ven/veninde/kæreste du flytter sammen med, men ikke når det er din mor... eller far f.eks....

kh vil stadig være som forsørger uanset hvem du bor sammen med...

håber du kan bruge svaret...

og så lige en  for dit flotte valg.. er sikker på din mor vil blive glad, og super taknemmelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.