sidder og kigger på rejser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Muffinmus

og nøøøj der er mange steder jeg gerne vil hen lige nu.

Det hænger sikkert sammen med at manden er med jobbet på Seychellerne og jeg synes det er SNYD!!!

Lige nu ser jeg på Korfu, nogen der har været der??

Vi er jo 5, 2 voksne og 3 ørn og vi kunne komme afsted i maj måned for ca 8000-10.000kr all inclusive:-)Så bliver man altså lige lidt fristet til at bestille med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Tulle28

Snyd siger du... Jeg var faldet DØD om af misundelse, hvis min mand tog til Seychellerne - uden mig!!!!

Jeg har ikke været på Korfu, så det kan jeg ikke hjælpe med Men jeg har også siddet og været meget tæt på at bestille ferie idag, det var så godt nok til Mallorca Trænger allerede til at komme væk fra kedelige, triste, kolde Danmark

Anmeld

15. november 2012

Muffinmus

Jep, og sjovt nok hjælper det ikke at han sender mails med billeder af deres udsigt fra hotellet, lutter hvid sandstrand med palmer og flyvende hunde og luksus mad osv, men jeg er stuck i kolde våde danamrk med 3 børn alene.....suk.

Har kigget på mallorca men der er for koldt til mig nu, ville gerne men der skal være mindst 22-24 grader før jeg vil betale mig til det

Anmeld

15. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Åh hvem der bare var nede i solen og varmen

Jeg har også siddet og kigget på rejser den sidste uges tid - at drømme koster heldigvis ingenting.
Jeg har dog kigget på Egypten her i december - åh hvor ville jeg ønske, mine penge hang på træerne

Korfu har jeg ikke været på, men jeg har boet på Kreta og været på ferie på Rhodos

Anmeld

15. november 2012

Muffinmus

Har været på Kreta 2 gange, rhodos og Santorini.Men aldrig Korfu.

søger også på kæresteture på ca 4 dage, overvejer Zadar hvis der stadig flyves dertil efter nytår.

Anmeld

15. november 2012

Camulla

MariaE skriver:

og nøøøj der er mange steder jeg gerne vil hen lige nu.

Det hænger sikkert sammen med at manden er med jobbet på Seychellerne og jeg synes det er SNYD!!!

Lige nu ser jeg på Korfu, nogen der har været der??

Vi er jo 5, 2 voksne og 3 ørn og vi kunne komme afsted i maj måned for ca 8000-10.000kr all inclusive:-)Så bliver man altså lige lidt fristet til at bestille med det samme.

Øv ja Min mand har også lige været i Barcelona med arbejdet og tidligere på året var han på skiferie med arbejdet. Jeg sidder da bare hjemme med børnene  Nu må det snart være min tur!  

Anmeld

15. november 2012

Troldemommi

Jeg kunne også godt bruge en uge nede i varmen, bare dase ved poolen og nyde solen AAHHHHHHHH

Monica

Anmeld

15. november 2012

jydeinden

da jeg ikke slet slet ikke har råd til at rejse så må jeg nøjes med at drømme, men havde jeg en rig mand så tror jeg nok lige på jeg havde pakket kufferten og så havde vi taget en smut til new zealand (drømmerejsen over alle drømmerejser ifølge mig)

af de lidt mere realistiske, men dog stadig dyre ville jeg gerne en tur til skotland

Anmeld

15. november 2012

Victoria2013

Ih elsker også at sidde og søge på rejser og drømme mig væk... elsker at rejse og har altid rejst meget. Det bliver hårdt når den lille kommer og måske undvære udlandsrejser i lang tid

Min kæreste og jeg var på Korfu i sommers, vi rejste med Star Tour og boede i en lille by ved navn Roda på nordkysten. Der er virkelig smukt på Korfu, med bjerge og dale og cypresser osv... har læst at foråret skulle være ekstra smukt fordi alting blomstrer. Tror det er den 'grønneste' græske ø jeg har været på

Vejret var også rigtig skønt, i hvert fald der hvor vi var og det tidspunkt (var der i august). Det var meget varmt om dagen men faktisk udholdeligt om aftenen... jeg var ligefrem nødt til at tage en lille bolero på når vi skulle ud, så jeg havde dækket skuldrene. Igen noget jeg ikke har skullet gøre før på græske øer, syntes altid der har været mega varmt, selv om aftenen...

Kan anbefale en udflugt til Albanien og oldtidsbyen Butrint i øvrigt

Anmeld

16. november 2012

Muffinmus

Har været på New Zealand...og Australien:-)

Begge lande jeg er helt vild med, for de er skønne på hver deres måde:-)

Og Ja, de græske øer er jo skønne må man sige, selv om de selvfølgelig er meget turistede:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.