Øget udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. november 2012

bette bebs

Ih altså hvor har jeg fået meget udflåd efter ÆL! Havde ÆL onsdag i sidste uge. I den sidste uges tid føles som om noget render ud af mig, enten er det intet ellers er der hvid/cremet udflåd, hvor er det irriterende!
Har aldrig haft så meget udflåd før, ved dog at det kan variere fra cyklus til cyklus.
Havde en SA i sidste cyklus, mon det har nogen indflydelse?
Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Miss Church

bette bebs skriver:

Ih altså hvor har jeg fået meget udflåd efter ÆL! Havde ÆL onsdag i sidste uge. I den sidste uges tid føles som om noget render ud af mig, enten er det intet ellers er der hvid/cremet udflåd, hvor er det irriterende!
Har aldrig haft så meget udflåd før, ved dog at det kan variere fra cyklus til cyklus.
Havde en SA i sidste cyklus, mon det har nogen indflydelse?
Hvad er jeres erfaringer?

Jeg havde voldsomt meget udflåd, helt i starten af min graviditet, inden jeg testede positiv. Følte flere gange at jeg fik min mens, men det var bare udflåd. 

alt hvad jeg kan for at der er gevinst 

Anmeld

15. november 2012

bette bebs

Miss Church skriver:

Jeg havde voldsomt meget udflåd, helt i starten af min graviditet, inden jeg testede positiv. Følte flere gange at jeg fik min mens, men det var bare udflåd. 

alt hvad jeg kan for at der er gevinst 

Uh, håber jeg kan gå i dine fodspor Har også altid ønsket mig tvillinger, så på det punkt, vil jeg også gerne følge dig

Anmeld

15. november 2012

Miss Church

bette bebs skriver:

Uh, håber jeg kan gå i dine fodspor Har også altid ønsket mig tvillinger, så på det punkt, vil jeg også gerne følge dig

Haha ej så  jeg ekstra meget, for dobbelt op på gevinst til dig 

Anmeld

15. november 2012

bette bebs

Miss Church skriver:

Haha ej så  jeg ekstra meget, for dobbelt op på gevinst til dig 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.