farvning af tøj - krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2012

hmg86

Hej søde folk..

Jeg har farvet en hvid jakke i en brun farve, men den er blevet meget mørkere end den skulle, selvom jeg brugte meget lidt farve. Kan jeg gøre den lysere ved hjælp af klorin eller bliver det ikke pænt?

Help...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Kamulla

ej det vil jeg ikke gøre hvis jeg var dig... desuden mørner klorin også, så du får også en forringet kvalitet af jakken... kan den ikke bruges i mørkebrun???

Anmeld

15. november 2012

hmg86

Kamulla skriver:

ej det vil jeg ikke gøre hvis jeg var dig... desuden mørner klorin også, så du får også en forringet kvalitet af jakken... kan den ikke bruges i mørkebrun???

Den er for mørk efter min smag.. så ville helst have den gjort lysere..

Anmeld

15. november 2012

Kamulla

Fynni skriver:

Den er for mørk efter min smag.. så ville helst have den gjort lysere..

okay... tror bare du ødelægger mere end du gavner..  jakken vil blive mere gullig, samt mere mør, og der er store chancer for skjolder

Anmeld

15. november 2012

banana3

Fynni skriver:

Hej søde folk..

Jeg har farvet en hvid jakke i en brun farve, men den er blevet meget mørkere end den skulle, selvom jeg brugte meget lidt farve. Kan jeg gøre den lysere ved hjælp af klorin eller bliver det ikke pænt?

Help...

Hej, du kan prøve at vaske jakken i vaskemaskinen, hvor den kun skylder den. jeg vaskede for lidt siden noget hvidt tøj til mørkeblå, og det blev nærmest sort ! meeeen, heldigvis blev det meget lysere over et par vaske, så der sidder højst sandsynlig noget overskydene farve 

Anmeld

15. november 2012

hmg86

banana3 skriver:

Hej, du kan prøve at vaske jakken i vaskemaskinen, hvor den kun skylder den. jeg vaskede for lidt siden noget hvidt tøj til mørkeblå, og det blev nærmest sort ! meeeen, heldigvis blev det meget lysere over et par vaske, så der sidder højst sandsynlig noget overskydene farve 

Okay.. så lader du bare være med at komme vaskemiddel i?

Anmeld

15. november 2012

banana3

Fynni skriver:

Okay.. så lader du bare være med at komme vaskemiddel i?

Ja, jeg lader den bare skylle igennem med ganske alm vand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.