Sælge guld smykker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg vælger at skrive som anomym, da jeg finder det ret privat, og smule flovt at være i pengenød i sådan en grad, at jeg føler mig nødsaget til at begynde at sælge ud af arve smykker.

Jeg ville høre om hvad i har af erfaringer med det, og prisen har været tilfredsstillende? 

Hvad gjorde i af overvejelser inden i forhold til affektionsværdi smykker oftest jo har for en? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Jeg vælger at skrive som anomym, da jeg finder det ret privat, og smule flovt at være i pengenød i sådan en grad, at jeg føler mig nødsaget til at begynde at sælge ud af arve smykker.

Jeg ville høre om hvad i har af erfaringer med det, og prisen har været tilfredsstillende? 

Hvad gjorde i af overvejelser inden i forhold til affektionsværdi smykker oftest jo har for en? 

Jeg plejer og købe og sælge på Trendsales. Det handler mest om hvor meget karat guldet er på. Ang Prisen så finder man altid en pris begge parter er tilfredse med

Anmeld

15. november 2012

henh01

jeg mener gram prisen for guld er 125 kr så du kan jo prøve at veje dine smykker og se hvad du kan få i en ren handel i en guldsmed

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg plejer og købe og sælge på Trendsales. Det handler mest om hvor meget karat guldet er på. Ang Prisen så finder man altid en pris begge parter er tilfredse med

problemet er på nogle af dem, kan jeg ikke se karat antallet 

Anmeld

15. november 2012

Ina33

Anonym skriver:

Jeg solgte faktisk alle mine smykker den anden dag, ingen af de smykker jeg solgt havde nogen affektionsværdi for mig, derfor var det meget nemt.  Min vielsesring indbragte 150,-, og vi gav faktisk kun 500,- pr. stk., så det synes jeg var meget godt. Så solgte jeg en masse sølv kæder, dem fik jeg samlet 150,- for.

Jeg ville aldrig sælge noget der havde en affektionsværdi for mig.

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

jeg mener gram prisen for guld er 125 kr så du kan jo prøve at veje dine smykker og se hvad du kan få i en ren handel i en guldsmed

tak for input 

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Jeg solgte faktisk alle mine smykker den anden dag, ingen af de smykker jeg solgt havde nogen affektionsværdi for mig, derfor var det meget nemt.  Min vielsesring indbragte 150,-, og vi gav faktisk kun 500,- pr. stk., så det synes jeg var meget godt. Så solgte jeg en masse sølv kæder, dem fik jeg samlet 150,- for.

Jeg ville aldrig sælge noget der havde en affektionsværdi for mig.

Jeg vil heller ikke sige at de som sådan har affektionsværdi for mig, jeg kunne aldrig drømme om at bære disse smykker, men samtidig føler jeg mig en smule ussel over at sælge nogle afdødes smykker. 

Anmeld

15. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

problemet er på nogle af dem, kan jeg ikke se karat antallet 

Kan du nummeret i smykkerne? Det kan du google dig frem til det korekte karat. 

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Kan du nummeret i smykkerne? Det kan du google dig frem til det korekte karat. 

Super, tak for det 

Anmeld

15. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Super, tak for det 

Det var så lidt. Hvis du har noget spændende må du godt kontakte mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.