Endnu et barn er vist taget i Nyborg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Wimmie

SussieThyssen skriver:

Netop...selvtægt er ALDRIG løsningen.

Nej, det kan få alvorlige konsekvenser for mange (ens familie, forbryderens familie osv) - og så er der nok ingen af os der virkelig ønsker et samfund hvor hævn er ok...

Men jeg forstår bestemt tankerne og de inderlige ønsker om hævn; det ville jeg bestemt også selv have hvis det var mit barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Tullepigen90

Det er bare så frygteligt! han SKAL bare findes, så det kan blive stoppet og sådan at der ikke er flere små piger, som skal udsættes for noget så grusomt!

Anmeld

15. november 2012

Camulla

Har slet ikke hørt noget om det her... Hvad er det for noget??

Anmeld

15. november 2012

SussieThyssen

Wimmie skriver:

Nej, det kan få alvorlige konsekvenser for mange (ens familie, forbryderens familie osv) - og så er der nok ingen af os der virkelig ønsker et samfund hvor hævn er ok...

Men jeg forstår bestemt tankerne og de inderlige ønsker om hævn; det ville jeg bestemt også selv have hvis det var mit barn.

Netop!

Anmeld

15. november 2012

nielsen80

Camulla skriver:

2 piger på henholdvis 10 og 11 er blevet sexkidnappet på fyn- det var to seperate hændelser begået af den samme mand.

Anmeld

15. november 2012

Camulla

nielsen80 skriver:

2 piger på henholdvis 10 og 11 er blevet sexkidnappet på fyn- det var to seperate hændelser begået af den samme mand.

What? Er de kommet hjem igen? Tak for svar!

Anmeld

15. november 2012

SussieThyssen

Camulla skriver:

For 3 uger siden blev der voldtaget en 11 årig nede på Svendborgkanten..hun blev bortført i en bordoux-rød bil og voldtaget på bagsædet af den, af en 45-50 årig mand.
Bagefter kørte han hende hen i nærheden af hendes hjem og satte hende af.

I går blev der så snuppet en 10 årig her lidt uden for Nyborg og efter samme fremgangsmåde. Samme bil.

Og nu er man så bange for at der i dag kl 13 er blevet taget endnu en lille pige i Nyborg, igen samme bil.

Anmeld

15. november 2012

nielsen80

Camulla skriver:

Ja han afleveret dem "pænt" igen efter han havde misbrugt dem. De er blevet taget fra gaden og smidt ind i hans bil....det er meget skræmmende! Det denne tråd er om, er, at man mener endnu en pige er taget - det er dog ikke bekræftet.

Anmeld

15. november 2012

SussieThyssen

Camulla skriver:

Ja..han har begge gange pænt kørt dem hen i nærheden af deres hjem og sat dem af.
Børnene siger at han hjalp dem bagefter med at få tøjet på og var venlig over for dem...som om det hjæler noget 

Anmeld

15. november 2012

Benjamins'mor

nielsen80 skriver:

De ved jo ikke med sikkerhed endnu at det er den samme mand. Der er næsten 1 måneds mellemrum på de to hændelser.

De har bare udtalt at det kunne tyde på det.
Og det kan det da især, når gernings stederne er så tæt på hinanden.

Men synes ærligtalt ikke man kan tillade sig at udtale sig om det inden man ved det med sikkerhed.
(jeg mener intet ondt med det jeg skriver).
Men det vil da være ekstremt ærgerligt hvis nu, at det er 2 forskellige, at den ene så bliver dømt for 2 eller 3 overgreb.

Jeg siger ikke at det er iorden, eller at jeg forstår manden/mændene.
Men man skal jo ikke straffes for andet end det man har gjort...

Når så det er sagt, håber jeg VIRKELIGT de snart finder ham/dem. Så der ikke er flere piger der bliver udsat for det samme.
Håber virkeligt han får en meget hård og lang straf og dom!

Han fortjener virkeligt ikke at komme på fri fod de næste MANGE år! Sådan et svin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.