Hej
Jeg skriver lige til jer da jeg håber i måske har prøvet det sammen eller noget der ligner. Håber ikke det er alt for rodet det jeg får skrevet.
I sidste måned havde jeg min mens omkring d. 10.10.12 1 eller 2 dage efter den sluttede fik jeg ekstremt ondt i mit underliv, det er lidt svært at beskive smerten, men det føltes som om det tyngede lige som ved mit ks. når jeg grinede eller hostede. Smerten kom stille og roligt i løbet af dagen og om aftenen var den helt galt havde feber og krampeagtige smerter i underlivet. Vi valgte så at køre til vagtlægen som mærkede på min mave og besluttede sig for at tage en g-test da hun havde en mistanke om jeg kunne være gravid, den var negativ. Hun spurgte så om det gjorde ondt når jeg tissede og jeg svarede, at det gjorde det men ikke som i man tisser glasskår, mere som da jeg havde fået mit ks og det tyngede helt vild. Hun tjekkede så min urin igen og sagde jeg havde blærebetændelse, hvilket jeg ikke kan forstå, da det jo som sagt ikke gjorde ondt når jeg tissede, men mere havde den tyngende fornemmelse/smerte. Nu har vi så den 15.11.12 i dag, og jeg har stadig ikke fået min mens og kan ikke forstå hvor den bliver af, da den er kommet næsten præcis hver gang den er måske kommet med en dag inden forventet mens, eller en dag efter forventet mens siden jeg fik min datter for 13 mdr.siden. Jeg har testet med en g-test men den er negativ.
Nå men mit spørgsmål er, har nogen prøvet noget lign, eller har en ide om hvad det kan være?
Hilsen Charlotte
Anmeld