Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger. Jeg havde for 14 dage siden en SA, og har stadig en smule hcg rest tilbage i kroppen. I dag har jeg slim, som når jeg normalt har ÆL-slim, men kan det overhovedet lade sig gøre, når der stadig er en smule hcg rest i kroppen?
Hej piger. Jeg havde for 14 dage siden en SA, og har stadig en smule hcg rest tilbage i kroppen. I dag har jeg slim, som når jeg normalt har ÆL-slim, men kan det overhovedet lade sig gøre, når der stadig er en smule hcg rest i kroppen?
Jeg ved desværre ingen ting om det, men fandt dette, som du evt. kan læse.
Held og lykke
Ved du hvad dit hcg tal lå på?
Miss Church skriver: Jeg ved desværre ingen ting om det, men fandt dette, som du evt. kan læse. Held og lykke
come2 skriver: Ved du hvad dit hcg tal lå på?
Anonym skriver: I tirsdags var det på 16.
I tirsdags var det på 16.
Så tror jeg ikke du allerede kan have æl. 14 dage efter min sa havde jeg ÆL. men mit hcg faldt også ned til det normale i løbet af 2 dage ca.
come2 skriver: Så tror jeg ikke du allerede kan have æl. 14 dage efter min sa havde jeg ÆL. men mit hcg faldt også ned til det normale i løbet af 2 dage ca.
Anonym skriver: Okay tak for svar Jeg har lige taget en ÆL-test, den var ikke positiv, men stregerne var tæt på at være ens. Så nu må jeg lige se om den bliver positiv indenfor et par dage
Okay tak for svar Jeg har lige taget en ÆL-test, den var ikke positiv, men stregerne var tæt på at være ens. Så nu må jeg lige se om den bliver positiv indenfor et par dage
Jeg prøvede mig også frem med ÆL teste.
Det er rart at vide at ens krop fungerer. Den er nok positiv om et par dage
come2 skriver: Jeg prøvede mig også frem med ÆL teste. Det er rart at vide at ens krop fungerer. Den er nok positiv om et par dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128