Kødsovs der smager af noget - opskrift søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. november 2012

malenemusen

Jeg skal lave kartoffelmos i fad med kødsovs, plejer at følge opskriften fra Karoline - men jeg synes den er lettere smagsløgs.

Hva putter du i din kødsovs for at den smager af noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

mor2100kbh

malenemusen skriver:

Jeg skal lave kartoffelmos i fad med kødsovs, plejer at følge opskriften fra Karoline - men jeg synes den er lettere smagsløgs.

løg, hvidløg, ingefær og spidskommen syntes jeg altid giver en god smag.

Men ellers har jeg også en tendens til bare at proppe alt fra krydderihylden i min mad og der har endnu ikke være nogle klager

Anmeld

15. november 2012

Filuca

malenemusen skriver:

Jeg plejer at komme en grøntsagsboullionterning i, en dåse hakkede tomater, ketchup, masser af hvidløg (gerne 3 fed), salt, peber, paprika, godt med chili og friske kydderurter (basilikum og oregano)

Anmeld

15. november 2012

foto på lærred

malenemusen skriver:

Jeg opper lige, for jeg har samme problem.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Anmeld

15. november 2012

henh01

jeg kommer løg, hvidløg, kød, flåede/hakkede tomater og alt hvad krydderihylden begærer

I dag lavede jeg kødsauce med noget dolmino - det smagte skide godt og var vildt nemt

Anmeld

15. november 2012

LLN

malenemusen skriver:

Hvis du har tid så lad kødsovsen simre i 1½-2 timer så kommer der mere smag i den.

Anmeld

15. november 2012

dorthemus

malenemusen skriver:

Ja jeg putter altid kanel i og en smule sukker...det giver et lille ekstra pift og sukkeret tager den lidt skarpe smag kødssovs godt ka have

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

Evt en sjat rødvin, HP sovs, en boullion terning, godt med hvidløg.

reven knoldseleri, reven gulerod.

Anmeld

15. november 2012

Malene76

malenemusen skriver:

Min kødsovs er fantastisk.  Men det er jo smag og behag.

Oksekød, rødvin, salt, peber, oregano, basilikum, chilli, revet gulerødder, 1 ds. flåede tomater og 1 ds. tomatpure og hvidløg og alm løg. Vær´gavmild med krydderierne. Velbekomme.

KH Malene

Anmeld

15. november 2012

Mom2

malenemusen skriver:

Jeg bruger Søstrene grenes mexico krydderi det er super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.