Godnatlæsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Moar2011

nu er Storm 19mdr - han elsker bøger med traktor hihi - ellers Rasmus klump, pixsi bøger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Mussen2

nu ved jeg ikke om hun er for gammel til dem, men ellers tænkte jeg at du måske kunne læse disney bøger for hende

Dem er vi lige gået i gang med. Jeg har hentet mine de gamle fra bogklubben

Anmeld

15. november 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

De er nemlig rigtig gode, så dem har vi har læst dem en milliard gange alle sammen

Haha ja okay, her har hun kun 3 af bøgerne, men jeg kan dem udenad for de skal læses HVER aften Håber hun får nogle flere til jul så der bliver lidt variation

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

Haha ja okay, her har hun kun 3 af bøgerne, men jeg kan dem udenad for de skal læses HVER aften Håber hun får nogle flere til jul så der bliver lidt variation

Ja, det er jo sjovt at børnene gerne vil læse de samme igen og igen og os voksne jubler hver gang hun vil læse en ny

Anmeld

15. november 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Ja, det er jo sjovt at børnene gerne vil læse de samme igen og igen og os voksne jubler hver gang hun vil læse en ny

Ja præcis, der er bare noget med de gentagelser

Anmeld

15. november 2012

jydeinden

Mussen2 skriver:

Dem er vi lige gået i gang med. Jeg har hentet mine de gamle fra bogklubben

der er også mange hyggelige

Anmeld

15. november 2012

Pikku Myy

Mussen2 skriver:

Vi læser hver dag 2 bøger til godnatlæsning, vores datter elsker det og har altid elsket bøger.

Men det kan være svært at finde spændende bøger som lige hitter. Vi er ofte på biblioteket, men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad jeres børn på 3 1/2 får læst?

Ogom i har inspiration til god julelæsning her i december.

Lige nu er hun helt vild med Alfons Åberg og Willi

Jeg vil virkelig gerne anbefale Jakob Martin Strid

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

Pikku Myy skriver:

Jeg vil virkelig gerne anbefale Jakob Martin Strid

Tak for det, jeg kan se den er fra 4 år, så mon ikke hun er lidt for lille endnu. Er der mange billeder i?

Anmeld

15. november 2012

Pikku Myy

Mussen2 skriver:

Tak for det, jeg kan se den er fra 4 år, så mon ikke hun er lidt for lille endnu. Er der mange billeder i?

Han har skrevet flere børnebøger end den med pæren. Også nogen der er lidt mere lige ud ad landevejen end den med pæren. Jeg tror vi har læst "Da Lille Madsens hus blæste væk" siden min søn var 2 år.

Ja, nogle rigtig gode billeder, med masser af detaljer

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

Pikku Myy skriver:

Han har skrevet flere børnebøger end den med pæren. Også nogen der er lidt mere lige ud ad landevejen end den med pæren. Jeg tror vi har læst "Da Lille Madsens hus blæste væk" siden min søn var 2 år.

Ja, nogle rigtig gode billeder, med masser af detaljer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.