Ideer til festlig indslag julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.046 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Mussen2

Nogen ideer til noget sjov tilen firma julefrokost med påhæng.

Vi bliver 12 og det skal siges det er en festlig og løssluppen flok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Nogen ideer til noget sjov tilen firma julefrokost med påhæng.

Vi bliver 12 og det skal siges det er en festlig og løssluppen flok

Vi havde en latterkonsulent ude et år, jeg syntes normalt sådan noget er uber plat men nøj hvor jeg/os alle havde det sjovt ku slet ikke stoppe med at grine igen og i flere uger bagefter ku vi få os et godt grin af det

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Vi havde en latterkonsulent ude et år, jeg syntes normalt sådan noget er uber plat men nøj hvor jeg/os alle havde det sjovt ku slet ikke stoppe med at grine igen og i flere uger bagefter ku vi få os et godt grin af det

Ej, hvor fedt? Dt. Altdi super med gode oplevelser at se tilbage på.

Jeg fik nok ikke formuleret mig orðntlig for mente nok noget "gristis" du ved som pakkespil osv

Anmeld

15. november 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Ej, hvor fedt? Dt. Altdi super med gode oplevelser at se tilbage på.

Jeg fik nok ikke formuleret mig orðntlig for mente nok noget "gristis" du ved som pakkespil osv

Arh jamen så kommer jeg da bare høhø Ej pjat.. Vi har os haft pakkespil men med det krav at alle pakkerne sku være hjemmelavet, der kom ret mange spændende ting.. Man kan os få sådan nogle kort til at spille pakkespil med det gør det os lidt festligt, der kan feks være et kort hvor man ska tegne med bind for øjnene, at alle med langt hår ska rykke 3 pladser til højre osv osv

Anmeld

15. november 2012

malenemusen

Vi har været til en julefrokost hvor der var opgaver ligesom dem i tv programmet "Det perfekte minut" - så var vi delt op i hold. Det var virkelig morsomt :-)

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

malenemusen skriver:

Vi har været til en julefrokost hvor der var opgaver ligesom dem i tv programmet "Det perfekte minut" - så var vi delt op i hold. Det var virkelig morsomt :-)

Det kender jeg slet ikke, må prøve at google det

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Arh jamen så kommer jeg da bare høhø Ej pjat.. Vi har os haft pakkespil men med det krav at alle pakkerne sku være hjemmelavet, der kom ret mange spændende ting.. Man kan os få sådan nogle kort til at spille pakkespil med det gør det os lidt festligt, der kan feks være et kort hvor man ska tegne med bind for øjnene, at alle med langt hår ska rykke 3 pladser til højre osv osv

Ha ha det kunne garanteret være festlig. De kort har jeg slet ikke hørt om, men lyder som noget der kunne være lige i øjet. Ved du hvor de fåes?

Anmeld

15. november 2012

Maise86

Jeg lavede denne her til vires firma julefrokost i sidste uge. Vi var også 12 og vi delte os op i to hold.

Det var ret sjovt

1: Hvem KOMMER Først? - æde lakridsbånd først
2: Hvem er den bedste Blower? - puste ballon op først
3: Hvem har DEN største? - næse
4: Hvem har DE største? - fødder
5: Hvem holder længst? - gurgle vand
6: Hvem Piller bedst? - en appelsin
7: Hvem score bedst? - skyde dåser ned
8: Hvem boller bedst? - æde flødeboller
9: Hvem rammer først hullet? - kuglepind rundt om livet i snor, som skal ned i en flaske uden hjælp med hænder.
10: Hvem har den tykkeste? - overarm
11: Hvem suger bedst? - suge øl med sugerør
12: Hvem har mest hår på? - på brystet
13: Hvem er den frækkeste? - til at æde en banan. vi havde 3 piger, men tror den ville være sjovere med 3 fyre.

Anmeld

15. november 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Ha ha det kunne garanteret være festlig. De kort har jeg slet ikke hørt om, men lyder som noget der kunne være lige i øjet. Ved du hvor de fåes?

i bog og ide

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

Månsson skriver:

i bog og ide

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.