Er chancerne mindre for at blive gravid efter abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Englebarnet Jonas

Hej.  

Er det korrekt at ens chancer er mindre for en ny graviditet efter provokeret abort pga jeg havde et sygt barn.   Hvornår er det bedst at forsøge mht æggeløsning.  Jeg har en cyklus på 28 dage..  kan man optimere ens chance for at blive gravid hurtigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

LMX

Englebarnet Jonas skriver:

Hej.  

Er det korrekt at ens chancer er mindre for en ny graviditet efter provokeret abort pga jeg havde et sygt barn.   Hvornår er det bedst at forsøge mht æggeløsning.  Jeg har en cyklus på 28 dage..  kan man optimere ens chance for at blive gravid hurtigt 

Rent faktisk så har du nemmere ved at blive gravid efter en abort da din krop er mere modtagelig.

Det gør mig ondt at høre at I mistede jeres dreng. Hvor langt var du nået i graviditeten?

Når du svarer på beskeder er det smart at citere den du svarer. Det gør du ved at holde musen over dato og klokkeslet oppe i højre hjørne af den besked du vil citere. Så får modtager nemli en besked om at du har svaret dem

Velkommen herinde og  for en hurtig positiv test og et ukompliceret forløb.

Anmeld

15. november 2012

Englebarnet Jonas

Tusind Tak.   Jeg håber det går hurtigere med en ny graviditet denne her gang.  

Anmeld

15. november 2012

SussieThyssen

Englebarnet Jonas skriver:

Hej.  

Nej normalt har det ingen betydning.
Hvis alt er gået glat, så er dine chancer for at blive gravid igen lige så stor som normalt.

Kun skal du regne med at din krop lige skal tilbage i en rytme efter graviditeten og det kan der, som i en anden tråd, jeg besvarede, du skrev, gå lidt tid.
Din cyklus kan også have ændret sig lidt, men det er helt normalt efter en graviditet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2012

Englebarnet Jonas

Jeg håber på en ny graviditet hurtigt.  Hvornår kan jeg forvente at få min mens igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.