tør jeg....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

missKat

Tør jeg tage en G-test i dag??

jeg skulle have haft mens i mandags, men den er stadig ikke kommet.
i dag er min fødselsdag og hvor ville det da være FANTASTISK at finde ud af om jeg er gravid netop i dag... Ja altså hvis den er positiv!
for ikke bliver jeg jo ked af det og det er da ikke fedt på sin fødselsdag!!

sagen er den at jeg egentlig har været ret så afslappet i sidste måned, mht graviditet. For havde en masse kuk i min sidste mens og gik da 10 dage over samt havde ret så ondt fra få dage efter ÆL.
men blødte så i 4 dage, da mens endelig kom 10 dage over tid.
For at finde ud af hvornår jeg så havde ÆL, prøvede vi for første gang at bruge ÆLtests. De var bare ikke positive nogen af dem............ HMM!!
Så derfor har jeg jo ikke forventet noget denne måned, men nu er jeg 4 dage over..

hvad ville DU gøre????????????????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

FruPudderkvast

Først og fremmest - TILLYKKE med fødselsdagen

Mht. om du skal tage en test i dag, kommer an på om det ville "ødelægge" din dag hvis den var negativ? Personligt blev jeg ikke så ked af det de få gange jeg tog g-test der var negativ, for vi nåede kun at prøve i 3 mdr. før jeg blev gravid  Så jeg nåede ikke rigtig at blive utålmodig..

Men hvis du kan få en dejlig fødselsdag uanset resultatet, så synes jeg at du skal prøve at tage en

Sarah 14 + 3

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

missKat skriver:

i dag er min fødselsdag og hvor ville det da være FANTASTISK at finde ud af om jeg er gravid netop i dag... Ja altså hvis den er positiv!

sagen er den at jeg egentlig har været ret så afslappet i sidste måned, mht graviditet. For havde en masse kuk i min sidste mens og gik da 10 dage over samt havde ret så ondt fra få dage efter ÆL.
For at finde ud af hvornår jeg så havde ÆL, prøvede vi for første gang at bruge ÆLtests. De var bare ikke positive nogen af dem............ HMM!!
Så derfor har jeg jo ikke forventet noget denne måned, men nu er jeg 4 dage over..

Jeg vil nok os gøre det idag - og egentlig ikke... For hvis den er negativ... Så er man så ked af det på ens fødselsdag, og hvis det skal holdes hemmeligt, vil folk nok kunne mærke på dig at der er et og andet galt, hvis du testede negativ.... og de vil skam os kunne se på dit humør hvis du testede positivt..

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

Jeg synes du skal teste søde!!
Du behøver jo ikke være ikke-gravid selvom den ikke er positiv!
Vi har allerede talt om at du skal have dine 2 streger i fødselsdagsgave, så jo..synes du skal teste! ellers tænker du alt for meget over det!!
Kæmpe store knus, kys og fødselsdagskrammer fra mig!

Anmeld

4. juni 2009

missKat

Saped90 skriver:

Først og fremmest - TILLYKKE med fødselsdagen

Mht. om du skal tage en test i dag, kommer an på om det ville "ødelægge" din dag hvis den var negativ? Personligt blev jeg ikke så ked af det de få gange jeg tog g-test der var negativ, for vi nåede kun at prøve i 3 mdr. før jeg blev gravid  Så jeg nåede ikke rigtig at blive utålmodig..

Men hvis du kan få en dejlig fødselsdag uanset resultatet, så synes jeg at du skal prøve at tage en

Sarah 14 + 3

Jeg er ret påvirkelig med det.
Vi ønsker virkelig meget et barn og har prøvet i et halvt år nu.
ved jeg ikke kan skjule min frustration hvis den er negativ..
men på den anden side så ville det jo være den mest fantastiske gave af alle, hvis den er positiv
det er jo det der er mit store dilemma

og tak for lykønskningen

Anmeld

4. juni 2009

missKat

Dutte84 skriver:

<br /> <br /> <em>Jeg vil nok os g&oslash;re det idag - og egentlig ikke... For hvis den er negativ... S&aring; er man s&aring; ked af det p&aring; ens f&oslash;dselsdag, og hvis det skal holdes hemmeligt, vil folk nok kunne m&aelig;rke p&aring; dig at der er et og andet galt, hvis du testede negativ.... og de vil skam os kunne se p&aring; dit hum&oslash;r hvis du testede positivt.. </em><br />

præcis!!!
 ihh altsa...

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

missKat skriver:

præcis!!!
 ihh altsa...

Du bestemmer jo helt selv om du vil teste idag eller ej.. Hvis det var mig, ville jeg vente f.eks til gæsterne er taget hjem eller til næste morgen... Som jeg skrev, hvad nu hvis det er sådan eller sådan, hvordan vil man så reagere.... 

Helt op til dig..

Anmeld

4. juni 2009

missKat

Caroline86 skriver:

Jeg synes du skal teste søde!!
Du behøver jo ikke være ikke-gravid selvom den ikke er positiv!
Vi har allerede talt om at du skal have dine 2 streger i fødselsdagsgave, så jo..synes du skal teste! ellers tænker du alt for meget over det!!
Kæmpe store knus, kys og fødselsdagskrammer fra mig!

Ja jeg ved godt det er en af aftalerne, men for h****** da os Caroline

tror jeg køber en test på vej på job, og så kan vi tage den i aften.
Vi skal ud med nogen venner i aften og fejre mig og i morgen formiddag kommer hele familien til brunch.

Så måske den kan tages i aften og er den positiv, så nåede jeg stadig at få verden bedste fødselsdagsgave
er den negativ så kan vi nå og tude færdig inden gæsterne kommer i morgen!!

kunne det ikke være løsningen???

knus
og tak for lykønskningen

Anmeld

4. juni 2009

missKat

Dutte84 skriver:

Du bestemmer jo helt selv om du vil teste idag eller ej.. Hvis det var mig, ville jeg vente f.eks til gæsterne er taget hjem eller til næste morgen... Som jeg skrev, hvad nu hvis det er sådan eller sådan, hvordan vil man så reagere.... 

Helt op til dig..

prøv at se hvad jeg skrev til Caroline..
tror det måske bliver min løsning.

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

missKat skriver:

Ja jeg ved godt det er en af aftalerne, men for h****** da os Caroline

tror jeg køber en test på vej på job, og så kan vi tage den i aften.
Vi skal ud med nogen venner i aften og fejre mig og i morgen formiddag kommer hele familien til brunch.

Så måske den kan tages i aften og er den positiv, så nåede jeg stadig at få verden bedste fødselsdagsgave
er den negativ så kan vi nå og tude færdig inden gæsterne kommer i morgen!!

kunne det ikke være løsningen???

knus
og tak for lykønskningen

Misskat - Hvis det skal være hemmeligt og du testede en af tingene, tror du så ikke din familie vil spørge indtil, hvorfor er du så glad eller trist ? Dog kun hvis det skal holdes hemmeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.