Blooming bath erfaringer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2012

christina92

Nogen der har erfaringer med blooming bath badeblomsten??

Synes de er vildt søde og overvejer det til lille tiger som ikke er så vild med for meget plads i badet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Synes de er vildt søde og overvejer det til lille tiger som ikke er så vild med for meget plads i badet 

jeg overvejede faktisk også en, synes de ser rigtig lækre ud

Anmeld

17. november 2012

foto på lærred

christina92 skriver:

Jeg har ikke selv erfaring med dem. Men så deres reklame her inde og de ser rigtig søde ud. Men hvor sætter man badet. Ud fra reklamen så det ud som om det var i vasken, men det vokser de jo mega hurtig ud af, og hvor længe kan de bruge den? Det ville nok være det jeg tænkte lidt på, altså om de kan bruge den over en længere periode op til f.eks 1 år?

Men den ser i hvertfald rigtig sød ud og håber den er ligeså god som reklamen siger. Hyggeligt ser det i hvertfald ud.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.

Anmeld

17. november 2012

Mettefpigen

Jeg har lige undersøgt det, og de skriver at der er ikk en præcis alder på da det kommer meget an på vaskens størrelse og barnets størrelse.. Men at når de er for store til vasken kan man bruge den i babybadekar i bunden, ellers kan de bruge den til at lege med....

Anmeld

17. november 2012

Nitz - <3 David

Jeg har heller ingen erfaring med den.. Men jeg syns det er vildt smart til de helt små.. Indtil de selv kan sidde op i badet..
Jeg lagde altid et mini håndklæde ovenpå badestolen da min søn var lille.. så den var lidt blødere at ligge på..
Men ja, de kan jo bruge den til at lege på/med når de blir lidt større.. (også i badet)

Anmeld

18. november 2012

christina92

Vi har nu købt den og den er super fin. Vi skal lige lære at bruge den men lillepigen synes den er dejlig. Vi bruger den i bunden af badekarret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.