Hvor mange røgalarmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.346 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Nadia&Daniel

Vi vil ønske os røgalarmer i julegave. Men jeg er ikke helt sikker på antallet..

Beskrivelse af vores lejlighed: 2 x børneværelser, stue, soveværelse, gang, badværelse og køkken.

Hvor mange rødalarmer vil I sige vi skal bruge/ønske os??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg vil sige at det kommer an på mange ting...
Vi har taget i betragtning at vi har brændeovn, der skal stå tændt om natten, og derfor har vi stortset en brandalarm i alle værelser (der snakker sammen) og en enkelt kuliltealarm... (Vi har 7 brandalarmer)

I den anden lejlighed vi havde, satte vi 3 op... den var ikke så stor, men pga. vi havde en nabo til den ene side, så vi skulle være sikre på, at røgen ikke skulle igennem halvdelen af huset hvis det var begyndt at brænde inde ved ham...

Anmeld

15. november 2012

Nadia&Daniel

Ravnholt skriver:

Jeg vil sige at det kommer an på mange ting...
Vi har taget i betragtning at vi har brændeovn, der skal stå tændt om natten, og derfor har vi stortset en brandalarm i alle værelser (der snakker sammen) og en enkelt kuliltealarm... (Vi har 7 brandalarmer)

I den anden lejlighed vi havde, satte vi 3 op... den var ikke så stor, men pga. vi havde en nabo til den ene side, så vi skulle være sikre på, at røgen ikke skulle igennem halvdelen af huset hvis det var begyndt at brænde inde ved ham...

Vores lejlighed er 82,20 mog vi har nabo'er på begge sider..

Anmeld

15. november 2012

signe.

Nadia&Daniel skriver:

Vi vil ønske os røgalarmer i julegave. Men jeg er ikke helt sikker på antallet..

Beskrivelse af vores lejlighed: 2 x børneværelser, stue, soveværelse, gang, badværelse og køkken.

6 vi har i alle rum undtaget badeværelse

Anmeld

15. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

1 i hvert rum. Undtagen køkken og badeværelse. Sådan er det ihvertfald herhjemme 

Anmeld

15. november 2012

Lullaby

Vi har en i gangen som er i forlængelse med køkkenet. Dvs ikke nogen i køkkenet. Jeg ved godt, at det kan være risikabelt men vores køkken er ikke så stort så når jeg laver mad bliver der så meget damp at den ville gå af hele tiden. Vores emhætte er desuden også noget bras. Vi bor til leje så det er ikke rigtig noget jeg kan gøre noget ved.

Så har vi en i stuen, gangen ovenpå, vores soveværelse, pigernes værelser og så gangen hvor vi har vores overtøj

Anmeld

15. november 2012

SaNiNa

Vi har en i stuen en i køkknet, en på hver børneværelse og ikke på soveværelse da det hænger sammen med det ene børneværelse.

Vi har to stuer med franskedøre i mellem så alarmen er i den stue vi opholder os meste i da dørene altid står åbne

Anmeld

15. november 2012

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Vi har en i hvert rum også er de synkroniseret

Anmeld

15. november 2012

bøllen

Hvis det er alm ville jeg sætte op alle rum minus badeværelset .

her har vi kun 3 stk , vores hus er 190 m2

vores " snakker " sammen, de 3 er hvad elektrikeren anbefalede.

1 i stuen , 1 gang og 1 i ekstra stue ved ungernes værelse.

Anmeld

15. november 2012

baby012

Vi har en i "midten" af huset på 110 kwm.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.