Siger pænt farvel for denne omgang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2012

bobbles

ja har jo oplevet at folk bare sletter deres profil uden så meget som et pip, men vil nu pænt sige farvel for et godt stykke tid.. Vi har simpelthen for meget rod i økonomien og vi skal prøve at få det til at køre som det absolut ikke gør i øjeblikket! Og oven i alt det her er jeg bange for at jeg er ved at gå godt og grundig ned med en dep. jeg har det virkelig dårligt dårligt for tiden, og har bare brug for at cutte hele omverdenen fra så jeg forhåbentlig får det bedre igen. Måske vi ses igen engang i fremtiden. Ha det godt alle sammen <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Nadia&Daniel

Frøken Christiansen skriver:

ja har jo oplevet at folk bare sletter deres profil uden så meget som et pip, men vil nu pænt sige farvel for et godt stykke tid.. Vi har simpelthen for meget rod i økonomien og vi skal prøve at få det til at køre som det absolut ikke gør i øjeblikket! Og oven i alt det her er jeg bange for at jeg er ved at gå godt og grundig ned med en dep. jeg har det virkelig dårligt dårligt for tiden, og har bare brug for at cutte hele omverdenen fra så jeg forhåbentlig får det bedre igen. Måske vi ses igen engang i fremtiden. Ha det godt alle sammen <3

Vil ikke skrive andet end: Håber vi ses igen (herinde) og så et kæmpe

Anmeld

15. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Held og lykke med det hele, og forhåbenlig gensyn engang! Vh stine

Anmeld

15. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ha det godt! Pas godt på dig selv 

Anmeld

15. november 2012

CamillaSoefelt

Frøken Christiansen skriver:

Kæmpe krammer og held og lykke herfra;-)

Anmeld

15. november 2012

SussieThyssen

Pøj-pøj...håber du en dag kommer frisk tilbage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.