Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skide være med den dumme parkeringsbøde igår for idag tog Johanne lige sin første gå tur helt selv, for dælen hvor er det en stor dag for os.
Jeg fik faktisk tårer i øjnene af glæde, det er så stort at se sin lille pige tage sin første gåtur, og hvor er jeg glad for at dp lige holder fri idag så hun kunne tage de første skridt hjemme
Monica som stadig har tårer i øjnene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monica P skriver: Skide være med den dumme parkeringsbøde igår for idag tog Johanne lige sin første gå tur helt selv, for dælen hvor er det en stor dag for os. Jeg fik faktisk tårer i øjnene af glæde, det er så stort at se sin lille pige tage sin første gåtur, og hvor er jeg glad for at dp lige holder fri idag så hun kunne tage de første skridt hjemme Monica som stadig har tårer i øjnene
Tommel op til seje Johanne!
Åh hvor dejligt og godt det var hjemm. Min største frygt er os at Malthe tar sine første i vuggestuen DET må bare ikke ske !!
Eliza skriver: Åh hvor dejligt og godt det var hjemm. Min største frygt er os at Malthe tar sine første i vuggestuen DET må bare ikke ske !!
Her tog Magnus sine første rigtige skridt i vuggestuen, og så var det endda en dag ham blev hentet af farmor... så derhjemme gik han også lidt..
ano14316 skriver: Her tog Magnus sine første rigtige skridt i vuggestuen, og så var det endda en dag ham blev hentet af farmor... så derhjemme gik han også lidt..
Livet går videre, det ved je. Men skar det ik alligevel lidt i hjertet??
Eliza skriver: Livet går videre, det ved je. Men skar det ik alligevel lidt i hjertet??
Næhh det var faktisk ikke så slemt..
Men jeg er også så mega glad for hans vuggestue, og jeg ved at de har leget rigtig mange gå-opfordrende lege med ham.. Så det var ikke nogen overraskelse... Jeg havde regnet med det... Også fordi han bliver passet 8-16,30 (17) fleste dage.
Hvor lyder det skønt! Kan godt forstå du er stolt.
Skønt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128