Var jeres cyklus normal efter første forsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. november 2012

**Ønskebabyen

Jeg har snakket med klinikken, og pga. julen kan jeg først melde mig til ved næste mens.

Jeg er nu nervøs for om alt det medicin osv. som jeg har fået, kan have fucket op i min ellers normale og stabile cyklus. (jeg har været igennem ICSI, med lang protokol)

Hvordan var det ved jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

fnuggi

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har snakket med klinikken, og pga. julen kan jeg først melde mig til ved næste mens.

Jeg er nu nervøs for om alt det medicin osv. som jeg har fået, kan have fucket op i min ellers normale og stabile cyklus. (jeg har været igennem ICSI, med lang protokol)

Hvordan var det ved jer?

hejsa min ligger på 30-32 dag så den har rygget sig nogen gange 2 dag e så det er ikke det helt vilde 

held og lykke til jer 

Anmeld

15. november 2012

**Ønskebabyen

fnuggi skriver:

hejsa min ligger på 30-32 dag så den har rygget sig nogen gange 2 dag e så det er ikke det helt vilde 

held og lykke til jer 

Tak for svar..

Anmeld

15. november 2012

modesty

Min ligger meget stabilt på 26 dage og den var et par dage længere efter hver hormonbehandling. Men det var ikke noget der fik indflydelse på forløbet.

Anmeld

15. november 2012

**Ønskebabyen

modesty skriver:

Min ligger meget stabilt på 26 dage og den var et par dage længere efter hver hormonbehandling. Men det var ikke noget der fik indflydelse på forløbet.

Tak for svar..

Spørger os bare for at finde ud af hvornår jeg ca. kan melde mig til behandling igen!..

Anmeld

15. november 2012

Putomanen

Jeg har kun prøvet en enkelt gang at min mens kom et par dage for tidligt, ellers har den været normal efter behandling, lige så normalt som før vi startede i behandling.

Anmeld

15. november 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg har kun prøvet en enkelt gang at min mens kom et par dage for tidligt, ellers har den været normal efter behandling, lige så normalt som før vi startede i behandling.

Okay.

Anmeld

17. november 2012

Nessie

Det har aldrig påvirket min cyklus, den er lige så stabil som den altid har været

Anmeld

17. november 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Det har aldrig påvirket min cyklus, den er lige så stabil som den altid har været

Sygeplejersken der ringede med svar på bp igår , sagde også at den nok skulle være stabil nu, når den var det før også. Så jeg håber..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.